[FB # 16] fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it !!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Welke ????
Linkje ????
vergeet ook wel eens wat, sorry !!!!
Caroline Tensen tegen je nopquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh, mén.
Ik ga dit topic uitprinten en het tegen mijn fallus aanwrijven vannacht.
Voor een euro of 150 gaat die écht wel liggen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
Caroline Tensen tegen je noponbetaalbaar
Oh, maar lieverd, dat was een andere discussie !!!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
[FB # 16] fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it !!
Oprotten met je gifjequote:
Dan moet je eerst tekst only laden, en daarna op de stopknop drukken als de plaatjes komen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef kleinzusje het volgende:
Dat maakt dit topic traag, ik lees het met mn mobiel ja![]()
Ik check alleen de SC mobiel, de COS bewaar ik lekker voor thuis..................quote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst tekst only laden, en daarna op de stopknop drukken als de plaatjes komen.
Doe ik ook altijd als ik de COS mobiel check.![]()
ok! topquote:Op donderdag 8 november 2007 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, maar lieverd, dat was een andere discussie !!!
Dit gaat over het COS gif gebeuren, mobiel Fokken etc.
De updates zijn door de zogenaamde "zelfregulering" fantastisch aangepast.
Mijn topic was naar aanleiding van een zeikende BSOL die mobiel zn COS en wilde bijlezen..........
ten 2e:
Ik sluit geen topics, dus wil je hier een slotje op ?
Zorg dat je een delete knopje krijgt of lik je in bij 1 die er 1 bezit
Thats it.............
Ik kan gillen en doen wat ik wil en ieder slotje is mij lief![]()
Baal gewoon van verwende zeikerds en daar ben was jij er geen van.
Mijn suggestie om dat topic toen te sluiten was een overweging omdat het dubbelop was. Nu werd de FB een soort zeikhonk over gifjes etc. vandaar.......... al mn liefs![]()
Kijk, een tiroler homo jostiband drummer!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef mazaru het volgende:
Deze vond ik persoonlijk erg leuk
[ afbeelding ]
Deep down ben je een echte lekkere vent................... als beloning krijg je van mij een 010 gifjequote:Op donderdag 8 november 2007 20:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok! top
was geen gezeik maar een opmerking meer niet![]()
En hij blijft zo lekker in de maatquote:Op donderdag 8 november 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, een tiroler homo jostiband drummer!![]()
Ik ook. Dus tiroler retards mogen ook gegift worden!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef mazaru het volgende:
Deze vond ik persoonlijk erg leuk
[ afbeelding ]
Hij wil graag in zijn maatquote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En hij blijft zo lekker in de maat![]()
Zet dan ook een gifverbod in de OPquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh my FGod................. nu komen hier DGK gifjes die ik al maanden heb weten te vermijden
![]()
![]()
![]()
![]()
SLOTJE !!!!!!!
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zet dan ook een gifverbod in de OP![]()
Tuurlijk niet !quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhh my FGod................. nu komen hier DGK gifjes die ik al maanden heb weten te vermijden
![]()
![]()
![]()
![]()
SLOTJE !!!!!!!
Huub moet deaudt!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nope....................... gifjes zijn cool
![]()
Maar eeeeeeeeeehhhhhhhhhhh, van andere zaken dan eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhh Kooidingetjes![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet !
Dankzij dit topic zijn pavement en jij weer vriendjes !
Daar mag de vlag voor uit :
[ afbeelding ]
Helemaal als die achterlijke pienantie missende marmottenharses erop staat.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Die kutgifjes zijn ook gewoon áltijd lelijk.![]()
Bedoel je die gup met aidshoofd in de gif van KZ?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Helemaal als die achterlijke pienantie missende marmottenharses erop staat.![]()
Dit is een kogelhard discussietopique.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Hé... nieuwe sc?
Ja, die blanke Natasia bedoel ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je die gup met aidshoofd in de gif van KZ?
Hee lieverdquote:Op donderdag 8 november 2007 21:40 schreef Mike1964 het volgende:
Hé... nieuwe sc?
Weet je dat ik echt om je geefquote:
Open 'm eens in internet explorer of firefoxquote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef Talitha het volgende:
Ik heb een email met daarin een gifje (volgens mij). Maar als ik die opsla dan beweegt ie niet meer?
Pietje!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Open 'm eens in internet explorer of firefox.
Litha!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Pietje!![]()
Ik kan dat gifje vanuit de email alleen als .bmp opslaan? Wil je dat ik de mail open in IE?
* weinig snugger kijkt![]()
Nachtzussie!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Litha!![]()
Mail hem anders maar ff door![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Mooi ................ dat liefde mensen hier tot elkander brengt en hulp durft te vragen en te geven..........
Heerlijk................. gifjes maken kwetsbaar, ontvankelijk en klaar voor ontvangst...................![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:48 schreef kleinzusje het volgende:
Mooi ................ dat liefde mensen hier tot elkander brengt en hulp durft te vragen en te geven..........
Heerlijk................. gifjes maken kwetsbaar, ontvankelijk en klaar voor ontvangst...................![]()
![]()
Uhuh, die kreeg ik op mijn werk met de tekst "Vergeet niet je collega's een schouderklopje te geven".quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
whehehe![]()
Was dat hem?![]()
ontopic: ik heb geen commentaar op gifjes![]()
Wat simpel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |