Cyb loopt altijd een jaar ofzo vooruit! Dus die spellen zal die nog wel gaan kopen zodra die een Ps3 heeft.Maar voor zijn gevoel heeft die ze nu al!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik probeerde je game nog te joinnen, maar kreeg een foutmelding... CoD4 is zowel online als offline superClasses aanmaken, nieuwe online speltype unlocken, wapens en wapen updates unlocken
![]()
WarHawk, WarHawk, who the fuck is WarHawk?
Uncharted is idd geen supermega spel, maar het lijkt mij wel een tof spel. Toch denk ik dat ik eerst Assassins Creed haal. Ik heb net dat filmpje op games.fok gezien.
En Cyberia18: Waarom geef jij userscores aan PS3 spellen en geef je op dat je die in je bezit hebt
dat 1 spel vastloopt kan natuurlijk ook aan de Blu-ray disc zelf liggen...dus naar de winkel gaan, spel wisselen en dan weer checken...of misschien dat vrienden een spel hebben?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef joost2 het volgende:
problemen: als ik mijn pes-cd erin doe, dan komt het spel niet meer in de games lijst. Pes liep de afgelopen dagen al paar keer vast. Ik zie geen krassen op de cd. Wat is er aan de hand?
Is mijn cd-lezer kapot? (of officieel blue-ray speler)
Kan ik dat op 1 of andere manier testen? Ik heb alleen PES2008.
Vandaag Uncharted demo gedownload van US store, krijg ik bij het installeren een fout melding![]()
Wat een k*t dag! Help me....
In het verleden uitgedeelde scores bieden geen garantie voor de toekomst. Toetsing en registratie bij het BKR in Tiel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Kremers het volgende:
En Cyberia18: Waarom geef jij userscores aan PS3 spellen en geef je op dat je die in je bezit hebt
Als ik een dvd-film of muziekcd in mijn ps3 stop, dan gebeurt er niks......quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat 1 spel vastloopt kan natuurlijk ook aan de Blu-ray disc zelf liggen...dus naar de winkel gaan, spel wisselen en dan weer checken...of misschien dat vrienden een spel hebben?
met de demo weet ik het niet ^^
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb loopt altijd een jaar ofzo vooruit! Dus die spellen zal die nog wel gaan kopen zodra die een Ps3 heeft.Maar voor zijn gevoel heeft die ze nu al!
je moet eerst driehoekje drukken ,en dan alles weergevenquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Speelt de PS3 geen MP3's (meer)? Deed net een USB stick er in met wat muziek maar werd niet herkent. Andere stick geprobeerd,.... nope! Gelukkig speelde mijn 360 wel netjes alles af,...Mis ik iets?
Ga het meteen proberenquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
je moet eerst driehoekje drukken ,en dan alles weergeven![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Werkte,... thanks!
Ik vul altijd enkel de scores in.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar was ik ook al bang voor,... ben de demo aan het downen,... ga het zo eens proberen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ook vond ik de gameplay nu wel cool, maar ik ben bang dat het erg snel eentonig wordt.
Geen megaton inderdaad (), maar zeker wel een noemenswaardige game
En natuurlijk ook om de hype-train te starten :] .quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vul altijd enkel de scores in.
En aangezien iedereen toch wel weet dat ik nog niet bezit over een PS3 (volgende maand dus wel) is dit wel duidelijk dunkt me.
Ik deel je mening niet. Ik vond het introtje juist super. Helemaal dat hij haar eerst liet springen en dan voor zich uitkeek en zegt "wtf doe ik eigenlijk?!".quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Uncharted: de graphics zagen er erg goed uit. Ook het klauteren overal is wel tof. Het is niet al te duidelijk opgezet waar je heen moet, waardoor het een avontuur lijkt. Dat beginfilmpje zoog wel, die kerel had natuurlijk gewoon samen met die vrouw moeten springen. Ook vond ik de gameplay nu wel cool, maar ik ben bang dat het erg snel eentonig wordt.
Geen megaton inderdaad (), maar zeker wel een noemenswaardige game
Ik verwacht dat het gemiddeld een 8.0 gaat scoren, goede game, niet overdreven goed maar gewoon leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Matig spel,... althans,... matige demo. De controls liggen me niet lekker. Geen richtpunt,.. je moet jezelf eerst exposen voordat je kan richten. Kreeg er ook amper een paar goede klappen uit. Gaat erg vervelen,... sterker nog,... heb de demo niet afgemaakt. Wist op een gegeven moment niet meer waar ik was,... liniear meets verdwaaldVoelt aan als een verzameling van populaire gameplay elementen gesmeten in een Far Cry meets Lost setting.
Grafisch leuk,.. maar niet denderend,.. animaties zijn wel echt super. Details ook,.... shirt die nat wordt etc. etc. Grappig genoeg vond ik de Nederlandse stemmen leuker,... net iets harder dan het softe Engels. Vreemd dat ze deze shit gewoon niet overal tegelijk releasen hoor,... helemaal als elke taal er ook al op staatVerwacht wel redelijke tot goede reviews,.... maar,.. zeker geen musthave en helemaal niet legendarisch te noemen. Verre van dat,....... Ik haal hem in ieder geval niet. Thank God for demo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |