abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:23:17 #201
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_54506631
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:20 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik probeerde je game nog te joinnen, maar kreeg een foutmelding... CoD4 is zowel online als offline super Classes aanmaken, nieuwe online speltype unlocken, wapens en wapen updates unlocken

WarHawk, WarHawk, who the fuck is WarHawk?

Uncharted is idd geen supermega spel, maar het lijkt mij wel een tof spel. Toch denk ik dat ik eerst Assassins Creed haal. Ik heb net dat filmpje op games.fok gezien.

En Cyberia18: Waarom geef jij userscores aan PS3 spellen en geef je op dat je die in je bezit hebt
Cyb loopt altijd een jaar ofzo vooruit! Dus die spellen zal die nog wel gaan kopen zodra die een Ps3 heeft.Maar voor zijn gevoel heeft die ze nu al!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_54506867
Naughty Dog - fan service to the max. Echt klasse.

Zo maar even weer demo uitproberen, maar nu back to CoD!
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:15:57 #203
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_54507641
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:37 schreef joost2 het volgende:
problemen: als ik mijn pes-cd erin doe, dan komt het spel niet meer in de games lijst. Pes liep de afgelopen dagen al paar keer vast. Ik zie geen krassen op de cd. Wat is er aan de hand?

Is mijn cd-lezer kapot? (of officieel blue-ray speler)

Kan ik dat op 1 of andere manier testen? Ik heb alleen PES2008.

Vandaag Uncharted demo gedownload van US store, krijg ik bij het installeren een fout melding

Wat een k*t dag! Help me....
dat 1 spel vastloopt kan natuurlijk ook aan de Blu-ray disc zelf liggen...dus naar de winkel gaan, spel wisselen en dan weer checken...of misschien dat vrienden een spel hebben?

met de demo weet ik het niet ^^
PSN: diTani
pi_54507750
quote:

En Cyberia18: Waarom geef jij userscores aan PS3 spellen en geef je op dat je die in je bezit hebt
In het verleden uitgedeelde scores bieden geen garantie voor de toekomst. Toetsing en registratie bij het BKR in Tiel.

Lees voor gebruik de bijsluiter. Hierin staat dat het risico van het vooraf geven van scores aan games die men nog niet in zijn bezit heeft zeer groot is.
pi_54507903
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:15 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

dat 1 spel vastloopt kan natuurlijk ook aan de Blu-ray disc zelf liggen...dus naar de winkel gaan, spel wisselen en dan weer checken...of misschien dat vrienden een spel hebben?

met de demo weet ik het niet ^^
Als ik een dvd-film of muziekcd in mijn ps3 stop, dan gebeurt er niks......
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:56:45 #206
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54508407
Sinds de update stoppen de demo fimpjes ineens en moet ze restarten om ze te bekijken :S

meer mensen hier last van
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:58:07 #207
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_54508435
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef DaggerNL het volgende:

[..]

Ik neem mijn gevechten op
heerlijk
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:58:11 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54508436
Speelt de PS3 geen MP3's (meer)? Deed net een USB stick er in met wat muziek maar werd niet herkent. Andere stick geprobeerd,.... nope! Gelukkig speelde mijn 360 wel netjes alles af,... Mis ik iets?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_54508449
Me pa is helemaal in de ban van Uncharted.
Heb het net met hem zitten te spelen, en (ondanks hij telkens stierf) hij vond het helemaal geweldig.
Misschien toch nog een spel om aan te kopen.
Die quality-time ook met me pa.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:04:42 #210
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_54508524
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Cyb loopt altijd een jaar ofzo vooruit! Dus die spellen zal die nog wel gaan kopen zodra die een Ps3 heeft.Maar voor zijn gevoel heeft die ze nu al!
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:05:46 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_54508546
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Speelt de PS3 geen MP3's (meer)? Deed net een USB stick er in met wat muziek maar werd niet herkent. Andere stick geprobeerd,.... nope! Gelukkig speelde mijn 360 wel netjes alles af,... Mis ik iets?
je moet eerst driehoekje drukken ,en dan alles weergeven
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:08:17 #212
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54508606
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

je moet eerst driehoekje drukken ,en dan alles weergeven
Ga het meteen proberen
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:10:45 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54508672
Werkte,... thanks!
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:15:32 #214
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_54508798
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:10 schreef Chocobo het volgende:
Werkte,... thanks!
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_54508955
ff een TVPtje.

Mensen wat is Uncharted een heerlijk spel. Nu weer ff CoD4'en, ik zoek nog headset/microfoon/psn/cod4/maatjes. Voeg me ff toe met MiC-NL
pi_54508966
Ik snap helemaal niets van die PS3 met z'n netwerkmogelijkheden. Eerst dat ding wired aangesloten, kan gewoon het net op maar krijg disconnects en time-outs na een minuut of 15. Direct daarna kan ik wel weer inloggen, maar het is heel vervelend.

Ik heb nog 2 PC's en een 360 aangesloten op hetzelfde netwerk, en dat gaat feilloos.

Dan probeer ik het wireless, exact hetzelfde verhaal. Ik krijg verbinding en hij dumpt hem er weer af na een kwartier. En zo gaat het alsmaar door. Mijn PSP heeft echter geen enkel probleem met wireless verbinding krijgen en houden. Zelfde geldt voor de DS van mij en mijn vriendin.

Ik krijg toch sterk het vermoeden dat het aan de PS3 ligt. Iemand goede ideeën?
pi_54509110
quote:

[..]

Ik vul altijd enkel de scores in.

En aangezien iedereen toch wel weet dat ik nog niet bezit over een PS3 (volgende maand dus wel) is dit wel duidelijk dunkt me.
pi_54509281
Uncharted: de graphics zagen er erg goed uit. Ook het klauteren overal is wel tof. Het is niet al te duidelijk opgezet waar je heen moet, waardoor het een avontuur lijkt. Dat beginfilmpje zoog wel, die kerel had natuurlijk gewoon samen met die vrouw moeten springen. Ook vond ik de gameplay nu wel cool, maar ik ben bang dat het erg snel eentonig wordt.

Geen megaton inderdaad ( ), maar zeker wel een noemenswaardige game
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:26:32 #219
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54510406
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ook vond ik de gameplay nu wel cool, maar ik ben bang dat het erg snel eentonig wordt.

Daar was ik ook al bang voor,... ben de demo aan het downen,... ga het zo eens proberen.
pi_54510570
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik vul altijd enkel de scores in.

En aangezien iedereen toch wel weet dat ik nog niet bezit over een PS3 (volgende maand dus wel) is dit wel duidelijk dunkt me.
En natuurlijk ook om de hype-train te starten :] .
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:41:24 #221
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_54510780
En vanmiddag ook maar CoD4 gekocht... Ik kón m niet laten liggen!
Straks eens beginnen emt schieten
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_54511024
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Uncharted: de graphics zagen er erg goed uit. Ook het klauteren overal is wel tof. Het is niet al te duidelijk opgezet waar je heen moet, waardoor het een avontuur lijkt. Dat beginfilmpje zoog wel, die kerel had natuurlijk gewoon samen met die vrouw moeten springen. Ook vond ik de gameplay nu wel cool, maar ik ben bang dat het erg snel eentonig wordt.

Ik deel je mening niet. Ik vond het introtje juist super. Helemaal dat hij haar eerst liet springen en dan voor zich uitkeek en zegt "wtf doe ik eigenlijk?!".
Naughty Dog zegt ook altijd dat het een average Joe is en dat pushen ze nogal, dus geen held die meteen weet wat je moet doen in chaos. Je ziet hem ook hijgen en bang kijken als hij achter een pilaar schuilt en een paar ninja piraten schieten op hem.

Dat doet mij iig veel meer als de zoveelste bad-ass hoofdkarakter die kettingzagend op iemand af komt stormen. Tuurlijk is Drake ook wel bad-ass maar de manier waarop het gebracht is is echt super
pi_54511309
Uncharted is echt de bom! Wanneer komt ie in nederland? Skate begint namelijk alweer een beetje te vervelen
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:14:26 #224
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_54511614
Matig spel,... althans,... matige demo. De controls liggen me niet lekker. Geen richtpunt,.. je moet jezelf eerst exposen voordat je kan richten. Kreeg er ook amper een paar goede klappen uit. Gaat erg vervelen,... sterker nog,... heb de demo niet afgemaakt. Wist op een gegeven moment niet meer waar ik was,... liniear meets verdwaald Voelt aan als een verzameling van populaire gameplay elementen gesmeten in een Far Cry meets Lost setting.

Grafisch leuk,.. maar niet denderend,.. animaties zijn wel echt super. Details ook,.... shirt die nat wordt etc. etc. Grappig genoeg vond ik de Nederlandse stemmen leuker,... net iets harder dan het softe Engels. Vreemd dat ze deze shit gewoon niet overal tegelijk releasen hoor,... helemaal als elke taal er ook al op staat Verwacht wel redelijke tot goede reviews,.... maar,.. zeker geen musthave en helemaal niet legendarisch te noemen. Verre van dat,....... Ik haal hem in ieder geval niet. Thank God for demo's
pi_54511666
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:14 schreef Chocobo het volgende:
Matig spel,... althans,... matige demo. De controls liggen me niet lekker. Geen richtpunt,.. je moet jezelf eerst exposen voordat je kan richten. Kreeg er ook amper een paar goede klappen uit. Gaat erg vervelen,... sterker nog,... heb de demo niet afgemaakt. Wist op een gegeven moment niet meer waar ik was,... liniear meets verdwaald Voelt aan als een verzameling van populaire gameplay elementen gesmeten in een Far Cry meets Lost setting.

Grafisch leuk,.. maar niet denderend,.. animaties zijn wel echt super. Details ook,.... shirt die nat wordt etc. etc. Grappig genoeg vond ik de Nederlandse stemmen leuker,... net iets harder dan het softe Engels. Vreemd dat ze deze shit gewoon niet overal tegelijk releasen hoor,... helemaal als elke taal er ook al op staat Verwacht wel redelijke tot goede reviews,.... maar,.. zeker geen musthave en helemaal niet legendarisch te noemen. Verre van dat,....... Ik haal hem in ieder geval niet. Thank God for demo's
Ik verwacht dat het gemiddeld een 8.0 gaat scoren, goede game, niet overdreven goed maar gewoon leuk.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')