En mijncod4 is wel verzonden nog niet geleverd bij dimplus da, en iemand anders bij consoleshop wel verzonden ook niet binnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:13 schreef DaggerNL het volgende:
bestel ook geen games meer bij bartsmit.com. COD4 zou gisteren geleverd worden volgens de site en het is nog niet eens verzonden. Gelukkig heb ik tekken online nog![]()
Volgens mij al een keer eerder gezegd: Aquila360PS3quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:53 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil Uncharted ook![]()
Lijkt me zo'n vet spel![]()
Dat is niet waar, want ik heb op de 360 een jap account en een usa account en kan nog op beide op.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij al een keer eerder gezegd: Aquila360PS3
Wel mooi om te zien dat Sony/Naughty Dog toch gebruikers buiten de VS tegemoetkomen. MS heeft bijv. alle niet US inwoners met een US live account verwijderd.
Ik heb ook gewoon jap en usa account en kan je beide op. Alleen films en series zijn wel geblokt! Maar alle game gerelateerde zaken niet!quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want ik heb op de 360 een jap account en een usa account en kan nog op beide op.
quote:Nieuws: The Orange Box verschoven naar 2008
Door Joni Philips op 10-11-2007 om 14:52 Bron: GameFront
Op de PC en de Xbox 360 is The Orange Box al even beschikbaar, maar PlayStation 3 bezitters moeten wachten op de titel.
Deze versie, die ontwikkeld wordt door Electronic Arts en niet door Valve, moest oorspronkelijk volgende week verschijnen. Die releasedatum is nu echter van de tafel geveegd, de titel komt pas op 17 januari 2008 uit. Een reden voor het uitstel werd niet gegeven, het is dus niet duidelijk of EA problemen heeft met de ontwikkeling of gewoon de concurrentie met de tientallen najaarstoppers niet wil aangaan.
Klopt, leuk spel, maar niet OMG MEGATON, wel besteld want hij lijkt mij toch wel tofquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:51 schreef Gamedemon het volgende:
Ik vond de demo anders niet zo heel indrukwekkend.. Graphics waren wel wel oke, maar niet heel bijzonder.
Wel leuk dat als je door een waterval heen loopt dat je kleren er ook nat uitzien.
Schieten werkte niet helemaal fijn, en zo heel bijzonder was het allemaal niet.
Joint Progressionquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Uncharted: de zorgen die ik in preview uitte zijn weg. Laat maar komen, ND.
Weet iemand waar de letters JP op Elena dr parachute voor staan, BTW?
Ik probeerde je game nog te joinnen, maar kreeg een foutmelding... CoD4 is zowel online als offline superquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, leuk spel, maar niet OMG MEGATON, wel besteld want hij lijkt mij toch wel tof
CoD4 binnen, en wat een game zeg, online met een gebroken arm nog 2e geworden, level 1 vs level 20+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |