Zonder problemen niet, gast zei:gekocht is gekocht, tis niet mijn probleem, beetje lullig allemaal, hij wist ook niet dat het een pre-oder was. Lafheid ten top, maar ik heb t kunnen fixxen ( via zijn neef ). Prima geregeld en ik heb mn cash terug.quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef NutKees het volgende:
[..]
Dus je hebt die 2e handse zonder problemen kunnen terugbrengen?
Mediamarkt en Free Record Shop fo'sure in de Kalenderij.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ja werkt gewoon, het is gewoon een bluetooth of usb verbinding die je opzet met je PS3, dit zijn wereldwijde standaarden. Of het door spellen ondersteund wordt ligt uiteraard bij de developers. Maar Ik heb gelezen (ik geloof op kotaku) dat iemand met een US console een Jap DualShock3 aan het werk had en dus geen enkel probleem er mee had.
Mijn tweede sixaxis komt ook uit Japan bedenk ik me net en die had ik al 2 maand voor ik de PS3 had![]()
Ik heb vorige week zondag besteld en het spel nog niet binnen, aangezien er hier geen post is op maandag wacht ik het morgen even af, anders neem ik contact op met hem.quote:Op maandag 12 november 2007 18:00 schreef joost2 het volgende:
zijn de ervaringen met 3busymen unaniem positief?
wat zijn de uiteindelijke kosten per spel? ($50+14$=65$ = 45¤?)
snelle levering?
Zou ik niet doen. Internationale post duurt meestal iets van 1,5 week, en als de douane je pakketje onderschept mag je daar nog eens 2 weken bij optellen. Ik denk niet dat hij het op prijs zal stellen laat staan je kan helpen na een krappe week.quote:Op maandag 12 november 2007 20:22 schreef Feen het volgende:
[..]
Ik heb vorige week zondag besteld en het spel nog niet binnen, aangezien er hier geen post is op maandag wacht ik het morgen even af, anders neem ik contact op met hem.
WTF?quote:Op maandag 12 november 2007 20:30 schreef DoDie het volgende:
Bah, ik vind COD echt helemaal niks. Het is lelijk, je kruipt gewoon door objecten heen (stenen,pc's,mannetjes ed). Je team moet altijd eerstIs kijken of ik hem nog verkocht krijg
Nou, ik kan me niet voorstellen dat iemand het lelijk vindt en bovendien zit er helemaal geen controls voor je team in. Sterker nog, ik most regelmatig on point in de singleplayer.quote:Op maandag 12 november 2007 20:37 schreef DoDie het volgende:
Wat, kan het niet dat iemand COD niet leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |