Ik zat ook aan de 7.5 / 8 te denken ja.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het gemiddeld een 8.0 gaat scoren, goede game, niet overdreven goed maar gewoon leuk.
CoD4 misschien,.. AC niet! Voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:25 schreef DoDie het volgende:
Weet iemand trouwens of er nog een demo van COD4 en Assasins Creed komt?
AC zit aan het eind van haar mond op mond reclamequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef Kremers het volgende:
Betje dom van UbiSoft. Een demo is volgens mij veel belangrijker dan reviews van websites. Met een demo kun je veel mond-tot-mond reclame genereren.
Maar ja, als ze een demo gemaakt zouden hebben dan zou het spel waarschijnlijk later pas uitgekomen zijn, omdat daar ook rogrammeurs etc voor nodig zijn.
Ratchet and clank krijgt van mij iig wel een 9+ so far.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zat ook aan de 7.5 / 8 te denken ja.
Heb ik hier ook last van. Ligt bij mij aan de implementatie van UPnP in mn router (Linksys), veel PS3 bezitters met wat oudere Linksys routers hebben er last van. Terwijl de 360, PC, etc. perfect werken. Kan de implementatie wel brak zijn, maar als alleen de PS3 er problemen mee heeft....quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap helemaal niets van die PS3 met z'n netwerkmogelijkheden. Eerst dat ding wired aangesloten, kan gewoon het net op maar krijg disconnects en time-outs na een minuut of 15. Direct daarna kan ik wel weer inloggen, maar het is heel vervelend.
Ik heb nog 2 PC's en een 360 aangesloten op hetzelfde netwerk, en dat gaat feilloos.
Dan probeer ik het wireless, exact hetzelfde verhaal. Ik krijg verbinding en hij dumpt hem er weer af na een kwartier. En zo gaat het alsmaar door. Mijn PSP heeft echter geen enkel probleem met wireless verbinding krijgen en houden. Zelfde geldt voor de DS van mij en mijn vriendin.
Ik krijg toch sterk het vermoeden dat het aan de PS3 ligt. Iemand goede ideeën?
Dat is misschien wat overdreven. Speelt lekker en ziet er goed uit, maar het is absoluut niet het meest technische hoogstandje dat ooit gemaakt is.quote:Op zondag 11 november 2007 01:51 schreef CecilBDemented het volgende:
Uncharted is tot nu toe het meest indrukwekkende op engine gebied wat er is wat.
de hele prestatie en game is superieur aan elke game.
als deze game lager dan een 8,5 ergens scoort is het pure ps3 bashing.
Heb hetzelfde probleem gehad, tot vervelends aan toe! Ik heb op een gegeven moment de ps3 op de internetkabel aangesloten en weg waren de problemen! tis maar een tip!quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:22 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap helemaal niets van die PS3 met z'n netwerkmogelijkheden. Eerst dat ding wired aangesloten, kan gewoon het net op maar krijg disconnects en time-outs na een minuut of 15. Direct daarna kan ik wel weer inloggen, maar het is heel vervelend.
Ik heb nog 2 PC's en een 360 aangesloten op hetzelfde netwerk, en dat gaat feilloos.
Dan probeer ik het wireless, exact hetzelfde verhaal. Ik krijg verbinding en hij dumpt hem er weer af na een kwartier. En zo gaat het alsmaar door. Mijn PSP heeft echter geen enkel probleem met wireless verbinding krijgen en houden. Zelfde geldt voor de DS van mij en mijn vriendin.
Ik krijg toch sterk het vermoeden dat het aan de PS3 ligt. Iemand goede ideeën?
Nee inderdaad,.... sterker nog,... het is een verzameling van al eerder gebruikte gameplay elementen. Is op zich niet fout, maar indrukwekkende game-engine? Ik kan niet overweg met dat schieten,... en dat is raar,.. met Gears of War of een GRAW heb ik hier geen moeite mee.quote:Op zondag 11 november 2007 07:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is misschien wat overdreven. Speelt lekker en ziet er goed uit, maar het is absoluut niet het meest technische hoogstandje dat ooit gemaakt is.
Als je de game via het illegale circuit gedownload hebt dan mag je die verhalen voor je houden.quote:Op zondag 11 november 2007 09:53 schreef Allanon75 het volgende:
Iemand Creed al gespeeld?? Heb het vanacht binnen gehaald maar heb een drukke zondag voor de boeg..kan het pas vanavond spelen.. cant wait
Okie, my bad..quote:Op zondag 11 november 2007 10:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je de game via het illegale circuit gedownload hebt dan mag je die verhalen voor je houden.
zet de ps3 aan door de knop 5 seconden in te houden en hij reset alles.quote:Op zondag 11 november 2007 11:38 schreef Frozen het volgende:
Argh!
Ik wou gisteren mijn ps3 aansluiten op een andere tv via scart ( ik gebruik nu component ) maar dan herkend de tv het niet! Geen beeld dus. Ik rommelen in de screensettings, maar ik krijg de kwaliteit niet terug op scart niveau. Hij blijft via component informatie versturen. Weet iemand wat ik fout doe?
Ik had al een reset gedaan: alles stond terug op de oude waarden, behalve juist de outputquote:Op zondag 11 november 2007 12:49 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zet de ps3 aan door de knop 5 seconden in te houden en hij reset alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |