abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54450310
Vervolg op [COS# 2805] Geeft Jaap zijn spel met de FEBO op ?

Speculaties alom.

Is het geld eigenlijk voor Nadia?
Naait Jaap de redactie door het geld te pakken?
Wat heeft de redactie Cora aangedaan?
Wordt het douchegebeuren uitgezonden vandaag?

Er zijn nogal wat vragen, overblijfselen van gisteravond.

Wil je weten wat er allemaal is gebeurd gisteravond:
[DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!

Jaap heeft nog heel wat uurtjes om na te denken en de redactie heeft nog veel uren om het plan te wijzigen.

Vind je iets van Brian en zijn losse handjes:
DGK - Komt Brian hier mee weg ??????

Wil je offtopic gaan:
[DGK SC #435] The Purpose Of This Exercise

Toch nog een cap om de OP iets meer cachet te geven:

Die ruggen kan hij iig op zijn buik schrijven.

[ Bericht 51% gewijzigd door Noek op 08-11-2007 10:37:20 ]
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2007 @ 10:27:07 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_54450337
Lekker snel een een top TT.

@riri, ik ben het helemaal met je eens, Brian EXIT en wel zo snel mogelijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54450342
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat van 20.00 uur was ook korter dan het filmpje wat vantevoren rouleerde.
ok nou we zullen zien wat er vanavond nog van over is want het zou mij niet verbazen als er dan niks meer van over is de kijkers zitten klaar en wat komt er : lieve Brian en Amanda verhaallijntjes.
VERHAALLIJNTJES.........Dat is trouwens een woord waar ik ook helemaal de schijt van krijg.
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
  donderdag 8 november 2007 @ 10:27:29 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54450348
Mooie TT!

Opdat het niet vergeten wordt: Brian is een enge wifebeater die met pek en veren de villa uit en de isoleer ingejaagd dient te worden.

Zo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54450402
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:47 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat Amanda degene was die het hardst heeft gesmeekt opdat Brian zou blijven.
Gisteravond toonde ze al hoe onderdanig ze is en zij heeft het boetekleed aangetrokken.
Zij flipte omdat ze shotjes had genomen en zij flipte omdat het haar deed denken aan het Deborah debacle. Niets wijst op een vinger naar Brian toe.
Dat is het ergste wat je als vrouw kan doen als een man je één keer zo heeft aangevallen....de dingen proberen goed te praten...zo van...hij had zoveel last van dit of van dat....
ze geeft hem daarmee een vrijbrief de volgende keer nog harder te meppen.
Na de eerste klap volgen ALTIJD de volgende en die worden harder en harder en harder.

Wat ik tot nu toe gezien heb van Brian is hij iemand die zijn handen niet thuis kan houden...hij is iemand die flipt,zwart wordt voor zijn ogen en op zo'n moment tot de ergste dingen in staat is...getuige het filmpje.
Zijn diepste frustaties naar Amanda komen er op zo'n moment uit,in de dagelijkse dingen verstopt hij ze,verdringt ze als het ware,hij speelt een spel,wij streamers kennen zijn ware gezicht,zelf in zijn normale doen is het via lichaamstaal aan die jongen af te lezen....hij is een heel agressief mannetje.
Om erger te voorkomen zou de Febo knopen moeten doorhakken....en wel heel snel.
Wanneer de druk in die Kooi verder op gaat lopen en dat gaat gebeuren naar het einde van het spel toe,kan hij dat niet meer verbergen,hij heeft er nu al vreselijk veel moeite mee de schijn op te houden...op momenten dat Brian en Amanda alleen zijn wordt dat heel duidelijk...zijn uitlatingen naar haar en het dwingende en vernederende aan zijn woorden richting haar laten niets te wensen over.
Diep in zijn hart minacht hij haar.....zoals hij in het begin over haar dacht zo denkt hij nu nog precies hetzelfde,hij heeft dat allemaal diep weggestopt en zit al helemaal in zijn eigen web gevangen.
De laatste paar dagen heeft hij steeds meer moeite die schijn op te houden,hij is heel erg ongeduldig,de stemming van gisteren doorbrak dat enigzins,iets van die onrust kon hij op die manier kwijt....heel jammer eigenlijk dat hij dat via Japie kwijt kan...Japie de goedzak die emotioneel behoorlijk moeilijk zit nu....via die weg kan Brian zijn opgehoopte frustraties wat kwijt.
Ik heb zoiets van...blijf bij Japie weg..jij sneakert met je gladde praatjes waar je NIETS van meent.
Ik zou willen dat Huub en Lieke het door hebben waar die sneakert mee bezig is.

Ik kan het niet aanzien dat hij er zo weer mee wegkomt...over de rug van Japie dus...ik wil dat hij met die frustaties geen kant op kan....dat niemand hem die gelegenheid geeft want zo gaat dat altijd bij Brian...het altijd afwimpelen op iets anders.
Ze moeten hem er keihard mee confronteren....het recht in zijn raap zeggen...iets anders verdient hij niet!
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54450416
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Mooie TT!

Opdat het niet vergeten wordt: Brian is een enge wifebeater die met pek en veren de villa uit en de isoleer ingejaagd dient te worden.

Zo!
@riri
helemaal mee eens.
Misschien dat Palma daarom vanmorgen met Jaap is gaan praten. Om een beetje tegengas te geven voor het geslijm van Brian gisteren.
pi_54450460
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken is dat nepbriefje van Naad dat werd voorgelezen door Brian. Naad zei op een gegeven moment dat er iets leuks voor haar kwam met een T, misschien Tien K als ze gaat wieberen. Nu ligt Jaap dwars, hij wil die 10 K, zoiets?
Je hebt het terecht over een nepbriefje en haar toezeggen in het briefje om weg te willen gaan, zal ook echt niet waar zijn. Waarom Brian, Nadia en Amanda offstream mogen gaan vergaderen over zo'n opzet is voor mij onbegrijpelijk. Ze hadden daarmee een groot "voordeel" dat Jaap, Lieke en Huub niet hebben gehad.
pi_54450532
ff een vraagje tussendoor,mag lieke nu naar de fysio met haar been ???
pi_54450546
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Copycat het volgende:
Mooie TT!

Zo!
Goed dat je het zegt! Heb gelijk het gifje in de OP gezet!
Go hard or go home
pi_54450554
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:30 schreef riri het volgende:

[..]

Dat is het ergste wat je als vrouw kan doen als een man je één keer zo heeft aangevallen....de dingen proberen goed te praten...zo van...hij had zoveel last van dit of van dat....
ze geeft hem daarmee een vrijbrief de volgende keer nog harder te meppen.
Na de eerste klap volgen ALTIJD de volgende en die worden harder en harder en harder.
Natuurlijk is het ontzettend fout hoe Amanda reageert.. maar ze weet niet beter ben ik bang. Zo heeft ze het om haar heen zien gebeuren en als iemand zo tegen je doet doet hij dat alleen uit liefde en moet dus wel érg veel van je houden. En nu ook DGK doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. wordt haar gevoel daarover alleen maar bevestigd.
En er zullen thuis vrouwen zitten die hetzelfde overkomt.. en die krijgen ook nog maar eens op hun bordje dat het niks bijzonders is als een man op zó'n manier zijn liefde toont!!
DGK promoot huiselijk geweld!!
  donderdag 8 november 2007 @ 10:40:46 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54450607
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:38 schreef Clank het volgende:
En meer kan ook ik er niet van maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54450620
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef tipsch het volgende:

[..]

Je hebt het terecht over een nepbriefje en haar toezeggen in het briefje om weg te willen gaan, zal ook echt niet waar zijn. Waarom Brian, Nadia en Amanda offstream mogen gaan vergaderen over zo'n opzet is voor mij onbegrijpelijk. Ze hadden daarmee een groot "voordeel" dat Jaap, Lieke en Huub niet hebben gehad.
De voordelen werken toch altijd alleen naar die kant?
Ik heb het nog zelden anders gezien.
Maar wanneer is dat dan weer gebeurt die bespreking of stream met Naad Brian en Amanda?
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54450642
Amanda moet maandag weer naar de dokter voor foto's van haar stembanden.
Omdat ze zo'n grote wurgreflectie heeft, moet het verdoofd worden.
het water roept
  donderdag 8 november 2007 @ 10:44:02 #14
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54450680
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:30 schreef Verida het volgende:

[..]

@riri
helemaal mee eens.
Misschien dat Palma daarom vanmorgen met Jaap is gaan praten. Om een beetje tegengas te geven voor het geslijm van Brian gisteren.
Nogmaals die tering RAT moet er uit,FEBO BLIND?????????????????????????????????????
pi_54450698
quote:

[..]

Natuurlijk is het ontzettend fout hoe Amanda reageert.. maar ze weet niet beter ben ik bang. Zo heeft ze het om haar heen zien gebeuren en als iemand zo tegen je doet doet hij dat alleen uit liefde en moet dus wel érg veel van je houden. En nu ook DGK doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.. wordt haar gevoel daarover alleen maar bevestigd.
En er zullen thuis vrouwen zitten die hetzelfde overkomt.. en die krijgen ook nog maar eens op hun bordje dat het niks bijzonders is als een man op zó'n manier zijn liefde toont!!
Daarom ben ik hier ook zo kwaad over...al die vrouwen die thuis in elkaar gemept worden krijgen hierbij het idee dat het allemaal maar moet kunnen....
Maar het kan helemaal niet...niemand heeft het recht je zo aan te raken zoals Brian deed en dat men niets doet jegens hem en het gedrag wat hij heeft vertoond is één grote blamage
pi_54450819
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

En meer kan ook ik er niet van maken.
En dat is op z'n zachts gezegd merkwaardig voor een familie-zender
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54450826
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef riri het volgende:

[..]

Daarom ben ik hier ook zo kwaad over...al die vrouwen die thuis in elkaar gemept worden krijgen hierbij het idee dat het allemaal maar moet kunnen....
Maar het kan helemaal niet...niemand heeft het recht je zo aan te raken zoals Brian deed en dat men niets doet jegens hem en het gedrag wat hij heeft vertoond is één grote blamage
Er is toch ook nergens naar voren gekomen dat dit is geeindigd door de beveiliging? Dat moet toch haast wel, hier moet toch door iemand ingegrepen zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze na zoiets allemaal ineens vredig in hun bedje zijn gaan liggen...
  donderdag 8 november 2007 @ 10:54:30 #18
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54450878
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:44 schreef riri het volgende:

Daarom ben ik hier ook zo kwaad over...
al die vrouwen die thuis in elkaar gemept worden
krijgen hierbij het idee dat het allemaal maar moet kunnen....
Amanda: Omdat ik niet echt een vader heb gehad,
trek ik altijd mannen aan die geweldadig zijn,
al mijn ex-en hadden losse handjes,
ik houd van mannen die dominant zijn.
pi_54450916
quote:

[..]

Ja, ze promoten huiselijk geweld door er geen straf voor te geven, wie zwijgt, stemt toe...
Door wrijving ontstaat glans
pi_54450926
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef Verida het volgende:

[..]

Er is toch ook nergens naar voren gekomen dat dit is geeindigd door de beveiliging? Dat moet toch haast wel, hier moet toch door iemand ingegrepen zijn?
Ik kan me niet voorstellen dat ze na zoiets allemaal ineens vredig in hun bedje zijn gaan liggen...
Naar mijn idee hebben veel bewoners het niet eens gezien..heeft hij gewacht tot velen weg waren...Huub en Lieke waren buiten geloof ik...helemaal op het eind van dat filmpje zie je een stukje van het blauwe overhemd van Jaap in beeld komen...daar waar dat bed staat waar Nadia altijd in ligt...Jaap moet dus iets gezien en gehoord hebben...maar heeft hij alles gezien?
  donderdag 8 november 2007 @ 10:58:03 #21
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_54450946
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef Verida het volgende:

Er is toch ook nergens naar voren gekomen dat dit is geeindigd door de beveiliging?
Dat moet toch haast wel, hier moet toch door iemand ingegrepen zijn?
(1 november, 11:43)
Lieke: Ik kreeg nog een klap van hem terwijl de beveiliging erbij stond.

Bij het douchegebeuren zie je Jaap even lachen,
Huub duwt richting Brian en Jaap tilt Huub
met beiden handen op zet hem circa 2 meter verderop weer neer.
pi_54450965
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:57 schreef riri het volgende:

[..]

Naar mijn idee hebben veel bewoners het niet eens gezien..heeft hij gewacht tot velen weg waren...Huub en Lieke waren buiten geloof ik...helemaal op het eind van dat filmpje zie je een stukje van het blauwe overhemd van Jaap in beeld komen...daar waar dat bed staat waar Nadia altijd in ligt...Jaap moet dus iets gezien en gehoord hebben...maar heeft hij alles gezien?
Nu ik erover nadenk. Jaap heeft er bij staan te lachen vertelde Nadia.
Nadia heeft het ook gezien want zij vond het verschrikkelijk.
Go hard or go home
pi_54450967
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:57 schreef riri het volgende:

[..]

Nadia en Luc wren volgens mij ook nog in de slaapkamer. Nadia heeft gezegd dat ze echt door het lint ging toen Brian haar bij de keel greep. Luc heeft Nadia nog vastgehouden en daardoor zat Luc toen ook onder de schrammen.
pi_54450972
Palma zegt dat Amanda niet onderdanig is. Ze vindt hem de laatste weken een beetje ehm...
Go hard or go home
pi_54450988
Palma praat nu met Amanda over het gedrag van Brian.. ze wil nog met Brian gaan praten.
Ze vindt Amanda niet onderdanig, ze bijt wel van zich af.. maar dit verdient ze niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')