oneindig is alleen het heelalquote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht dat dit oneindig was? Weer een leugen dus.
bullshit! mijn liefde is ook oneindig.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oneindig is alleen het heelal
Wie zegt dat het een feit is dat ze eerder gaan stoppen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Armageddon het volgende:
zijonline? Mhuhahahaha! Die zien nu natuurlijk hoe dom al die wijven zijn. Die HOPEN dus dat het stopt.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een feit is dat ze eerder gaan stoppen?
De bron is zeker zijonline ofwel de meest onbetrouwbare bron op het internet. Volgens zijonline zou het op 1 juli van dit jaar al stoppen. Nou, volgens mij zit ik toch echt nog steeds iedere doordeweekse avond naar DGK te kijken
Kansarm.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef schatje het volgende:
1 februari volgens RTL baas Fons op 538.
SAW , The Talpa edition.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:16 schreef Mika25 het volgende:
Oh, nu is het weer 1 February, eerder zei Fons nog "eind december".
Mogelijk einde voor DGK: Keten alle mensen die 1 February nog in het huis zitten vast aand een voetketting en geef ze een handzaag. De persoon die het eerste de villa uitstapt wint de villa en het prijzengeld(kijkcijfers gegarandeerd). De stelling van het programma was immers "hoeveel offers ben je bereid te geven om de villa te winnen"...
Dan vind ik zijnnline nog een betrouwbaardere bron dan Fonsquote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef schatje het volgende:
1 februari volgens RTL baas Fons op 538.
quote:Op zondag 11 november 2007 01:29 schreef Flounder het volgende:
Maar hoe gaan ze het dan afronden?
Niemand weet dat volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 01:29 schreef Flounder het volgende:
Maar hoe gaan ze het dan afronden?
En inde buiten wereld heeft hij geen leven,De RATquote:Op maandag 12 november 2007 08:55 schreef Meganog het volgende:
Daar heb je wel een probleem inderdaad. Als ze Brian er via een stemming of sanctie uit willen sturen, met potentieel zeer hoge kijkcijfers zullen ze er waarschijnlijk geen TV van kunnen maken. Die zal nooit zonder slag of stoot de villa verlaten. Hij geeft vaak aan dat hij in het spel zich inhoudt, dus bij een verwijdering zullen alle remmen losgaan, met als gevolg gewonden of erger. Einde DGK.
Als je Huub erin houdt zullen de Huub fans gigantische bedragen gaan uitgeven voor de SMSjes om Wifebeater van de overwinnen te houden. Dus financieel gezien levert Huub veel meer op voor het programma. Als Huub verdwijnt voor 1 February zullen de SMS inkomsten wel eens astronomisch laag zijn, want dan zal alleen de familie van Wifebeater en een handjevol Tokkies gaan SMS-en.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat ze er een Big Brother einde aan gaan maken, de kijker beslist. Probleem alleen voor FEBO is dat Huub de populairste is, die zal dus voor 1 februari op de een of andere manier uit de kooi verdwijnen. Waardoor Brian wel zal winnen.
ik citeer;quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef Armageddon het volgende:
quote:. Er zijn twee dingen oneindig groot: het heelal en de stommiteit van de mens, alhoewel ik over het eerste twijfel.
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef mazaru het volgende:
OH MY GOD!!! RTL begint tekenen van enthousiasme te tonen voor de Gouden Kooi volgens John de Mol
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:39 schreef Varen het volgende:
Albert verlinde: ze beginnen om 12 uur met drinken
DGK postief 500000 kijkers, goeie soap, Albert kijkt herhaling van RTL5, DGK blijft gewoon bestaan
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Want Albert van RTL zegt dat die met de baas van RTL heeft gebeld. En die zegt dat het zo goed gaat met de kijkcijfers, en de kritiek aan het verstommen is, dus de kooi gewoon door gaat.
Het zou wel een hele domme zet van Albert zijn om daar over te liegen
bronquote:Gouden Kooi gaat door!
AMSTERDAM - De Gouden Kooi blijft open. John de Mol heeft nieuws gehad van RTL 5.
De Gouden Kooi gaat door. RTL 5 is blij met de kijkcijfers van de soap/reality. Op het nieuwe kanaal kan het omstreden programma rekenen op een half miljoen vaste kijkers. John de Mol vindt de ontwikkeling amusant. "Het is wel vaker gebeurd met mijn ideeen. Eerst werden ze verguisd, daarna omarmd."
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:43 schreef BrainView het volgende:
Yes!
Gouden kooi is het beste programma sinds jaren
TOP! Van mij mag het nog jaren voortduren, sterkste overleefd!![]()
De verkapte aankondiging kwam er vorige week al, in de brief waarin stond dat vanaf heden een verwijderde miljonair weer vervangen gaat worden. Zo houdt de programmaleiding ook de mogelijkheid om op elk gewenst moment al het gannef te vevangen voor een verse equipe.quote:
En dat wordt dus vandaag door RTL weer tegengesproken:quote:
Ik voorspel dat ze gaan stoppen als het programma niet meer goed scoort en er weer veel kritiek op het programma komt.quote:"Het zou best kunnen dat de show niet vóór het einde van het jaar stopt", vertelt ze. "Het gaat namelijk goed met het programma. Het scoort goed en de kritiek is gaan liggen. Maar we zijn nog steeds van plan te stoppen, alleen is nu nog niet concreet en helder wanneer dat precies is."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |