abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205431
Als ie slim is blijft hij zitten want geloof mij maar dat zij dat ook zou doen.
Ze was er volgens mij van uit gegaan dat ze zou blijven zitten en met wie zou ze dan hebben aan gepapt Ruud misschien ?
Maar we moeten maar even af wachten want bij mij geven de streams michael jackson & elvis door de speakers
aloha een zonnig bericht
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:56:00 #2
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_205432
Als-ie iets slimmer is dan ik hem inschat, blijft hij. OF hij moet weggaan alleen maar omdat hij nu weet dat vier mensen op hem gestemd hebben. Bientje wil hem niet in haar leven, dat werd vandaag wel weer even duidelijk. Als-ie niet slimmer is dan ik hem inschat, gaat hij Bien achterna. Mijns inziens niet verstandig. Maar ik moet natuurlijk alleen op de streams en de uitzendingen bij V. afgaan.
Mijn gok is dat tot nu toe Bart's gedrag voor verreweg het grootste deel werd bepaald door de invloed van Sabbel. Hij zou prettiger gezelschap kunnen worden na haar vertrek.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_205433
Ik denk dat Bart op het moment niets liever wil dan Sabientje achterna gaan nu het allemaal nog zo vers is. Maar ik denk dat de andere BB-bewoners dat ook wel uit zijn hoofd zullen praten, dus hij zal gewoon blijven. Wat ik me nou afvraag is of Bart het echt niet door heeft dat Sabientje na BB gewoon haar eigen gang gaat en dat hij voor the time being was?!

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_205434
bart is een sukkel, zoals zoveel kerels.

1 kuthaar trekt meer dan 40 olifanten

drs. P

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')