Of Jaapquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef bosb het volgende:
Zou wel mooi zijn als je nu iemand in het zwart gekleed heel hard met dat koffertje ziet wegrennen....
Dat was de vraag die Brian stelde - is iemand bereid om voor dit bedrag weg te gaan?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Taurus het volgende:
Dit is wel 'n hele stomme manier om iemand naar huis te krijgen hoor, van 'achter'. Saai toch?!
Maar ik begrijp het nog niet, waarom móet jaap weg als ie 10000 euro krijgt? En waarom zeggen sommige dan 'en dan niet gaan', mag dat wel dan?Is het gewoon 'n afspraak tussen de bewoners? Krijgt iemand unaniem 10000 euro, en nou heeft de rest gezegd 'maar dan moet je wel weg'?!
Wat een stomme afspraak, dan blijft ie toch gewoon inderdaad?! Lekker moeilijk zeg.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef My_ het volgende:
[..]
Nee andersom, Jaap zegt dat hij weg gaat als hij die 10K mag geven aan Cora. (Het geld mag alleen gegeven worden aan een familielid.)
Jaap moet dan wel emo blijven doen, anders trapt de rest er niet in!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef rooie3 het volgende:
Jaap pak het geld en blijf dan.Huub en Lieke spelen wel mee.Lieke zei het al,pak het geld en ga niet.
Jammer Ruud, is pas om 1 uur bedtijd.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kunnen ze niet een film gaan kijken? Ik moet gaan slapen![]()
Tsjaquote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef jassy het volgende:
SL, FEBO heeft cora dus ook vanalles aangedaan en hebben Jaap en Cora ook te pakken gehad.
Heel goed jongens <not>
Het wordt ook wel tijd, dat Jaap een stemming naar zich toe trekt en..........ik gun het hemquote:Op woensdag 7 november 2007 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap speelt dit gewoon uit. Als het niet zo is dan vergis ik mij heeeeeeel erg in hem. Een schaakspeler, op meerdere borden tegelijk. Slimmer dan de rest
Jaap heeft al zo vaak laten blijken dat hij heel vaak ruzie heeft achter en ik denk ook echt dat hij dat meende.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet, al twijfel ik wel iedere keer bij hem
Denk aan Jaap, doe je ogen dicht.....Zijn twee handen als een balans, in z'n ene hand één miljoen, in z'n andere hand ellende die hij over zich gekregen heeft. Zie zijn lach en hoor zijn woorden "Fuck it"quote:Op woensdag 7 november 2007 23:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap heeft al zo vaak laten blijken dat hij heel vaak ruzie heeft achter en ik denk ook echt dat hij dat meende.
Ik wil jou wel geloven, ik wil niet dat Jaap gaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap gaat niet!! Hij gaat echt niet.....mark my words
Ik ook!!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt ook wel tijd, dat Jaap een stemming naar zich toe trekt en..........ik gun het hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |