Ik niet, al twijfel ik wel iedere keer bij hemquote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef noekje het volgende:
Ik geloof hem!
En ik speel ook mee!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef rooie3 het volgende:
Jaap pak het geld en blijf dan.Huub en Lieke spelen wel mee.Lieke zei het al,pak het geld en ga niet.
Nee andersom, Jaap zegt dat hij weg gaat als hij die 10K mag geven aan Cora. (Het geld mag alleen gegeven worden aan een familielid.)quote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Taurus het volgende:
Dit is wel 'n hele stomme manier om iemand naar huis te krijgen hoor, van 'achter'. Saai toch?!
Maar ik begrijp het nog niet, waarom móet jaap weg als ie 10000 euro krijgt?
En waarom zeggen sommige dan 'en dan niet gaan', mag dat wel dan?Is het gewoon 'n afspraak tussen de bewoners? Krijgt iemand unaniem 10000 euro, en nou heeft de rest gezegd 'maar dan moet je wel weg'?!
Mooi moment om deze gescripte zooi te verlaten. Succes voor de nachtploeg , welerusten en tot morgen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef noekje het volgende:
Jaap vergeet het nooit wat ze haar hebben aangedaan en streamlock!
kutredactie
Hij was even vergeten dat andere mensen ook echte emoties hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef Darklight het volgende:
Jaap verpest het weer
Waarom belt die dan ook Cora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |