ja dat meent ze dus ook nog. domme doosquote:Op woensdag 7 november 2007 22:56 schreef petraa het volgende:
B: Hij voelt zich zo goed, door jou uitspraak van ik hou je er 2 maanden in
A: IK hou hem er ook 2 maanden in.
Valt mij ook op, zowel in de uitzending als op de streams laten ze de mindere kanten van hem wat meer zienquote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
Na de promo van de uitzending van morgen zijn velen klaar met hem....
[ afbeelding ]
Welke Officier van Justitie staat op ?
Dit kan echt niet....
Onderwijl "loverboyt" hij verder met Amanda....
Kunnen we dit niet naar een officier van Justitie sturen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:55 schreef Nostalgist het volgende:
En Vast !
Na de promo van de uitzending van morgen zijn velen klaar met hem....
[ afbeelding ]
Welke Officier van Justitie staat op ?
Dit kan echt niet....
Onderwijl "loverboyt" hij verder met Amanda....
Hij moest eens weten hoeveel mensen van hem moeten kotsen.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Varen het volgende:
Brian zegt dat Dennis een verwend kut kind is. Brian is zonder vader opgegroeid, zijn moeder heeft hun opgevoed. Brian kotst van zo'n soort karakter
Die hadden het druk met een technische storing op te lossen denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
redactie doet geen moeite om deze kant van hem te verbergen, ze hadden net ook een streamwissel kunnen doen.
Dat weet ik niet, misschien dachten ze dat wij het ook niet gezien hebben, anders hadden ze het toch wel weg gedraaidquote:Op woensdag 7 november 2007 23:00 schreef Ziet het volgende:
zou de regie zelf wel beeld hebben gehad daarnet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |