Nice!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:24 schreef Litso het volgende:
Ik had me vergist in de datum
De 30e dus? Dan ben ik gewoon op tijd voor het eten
Jammer!quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:45 schreef samjustme het volgende:
Ik ben helaas niet van partij,dan zie ik een vriend die ik al hele lange tijd niet meer gesproken heb.
La Laterna Pizzeria, die vinden de meeste mensen lekker en goedkoopquote:Op vrijdag 23 november 2007 01:12 schreef remlof het volgende:
Ow jah, volgende week vrijdag al!
Waar gaan we nu eten?
Gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef DaMart het volgende:
Ik kom!
Vrij krijgen wordt die middag wat lastig op werk, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Den Haag kan zijn. Waarschijnlijk ergens tussen 18:00-19:00 op zijn vroegst....
Tof, pizzaquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
La Laterna Pizzeria, die vinden de meeste mensen lekker en goedkoop.
Dusss dan is dit de uiteindelijke lijst zo van de eters. Zullen we rond 19.00 uur eten bij La Laterna? Komt volgens mij voor iedereen het beste uit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:00 schreef moemoe het volgende:
De volgende mensen eten dus mee:
remlof (vroeg)
moemoe + vriendinnen
litso
samjustme
motorbloempje + vriend (vanaf 18.30 uur)
m@x (vanaf 19.00 uur)
Damart (na 19.00 uur)
Tennessee (misschien)
SquirrelingMicrowave?
Leonilein?
Jawel hoor! Ik ben er gisteren wezen eten. Ze hadden allerlei soorten pasta, visgerechten en vleesgerechten. Je hebt dus volop keuzequote:Op zondag 25 november 2007 07:41 schreef DaMart het volgende:
Bij een pizzeria hebben ze ook wel iets van spaghetti of zo, toch? Ik hou namelijk niet van pizza.
Gezellig! Wij gaan wel een leuk duetje zingen hequote:Op zondag 25 november 2007 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja![]()
Moem!en ik eten mee bij de pizzeria
![]()
![]()
Tof Q., we weten dat we op je kunnen rekenen als er bier isquote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom niet.
Een schorre stem is ook een stem.quote:Op maandag 26 november 2007 22:24 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
Ik eet mee, La Lanterna is super...Ooit een kampioensdiner genuttigd, dus...
Zingen wordt spannend, want ik heb nu al bijna geen stem, maar hopelijk vrijdag weer wel. En ik zal proberen het op de gevoelige plaat vast te leggen...
Is dit nu echt niet niet of?quote:Op maandag 26 november 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
Oh, ik kom niet.
Mwa, misschien stieken toch wel/niet. Ik wil geld besparen maar toch ook zo'n toffe meet niet missen.quote:
Maar maar we mogen je wel knuffelen toch?quote:Op maandag 26 november 2007 23:01 schreef m@x het volgende:Ik ga lekker niet zingen en ik wil niet op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |