quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo heel gezellig samen met"The Aristocats" kijken onder het genot van verse warme chocolademelk met slagroom
geen drank nodig![]()
Ik wil op zich wel maar ik ken echt helemaal niemand die komt. Dat is dan wel eng enzoquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat er te veel misschien mensen zijn.
Soort zoekt soortquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tsja, je kent het spreekwoord: waar je mee omgaat wordt je mee besmet.
En ze gaan met jou om, dus....![]()
Don't be scared! Ik ga net zo lang tegen je aan lullen totdat het niet meer eng isquote:Op zondag 18 november 2007 20:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel maar ik ken echt helemaal niemand die komt. Dat is dan wel eng enzo![]()
Zij zal er niet zijn. Ze zit dan in het buitenland.quote:Op zondag 18 november 2007 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
niet zeiken, gewoon komenwe zijn helemaal niet eng..
![]()
ok, yvonne een klein beetje, maar daar moet je even doorheen
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:49 schreef moemoe het volgende:
Ik sleur btw een aantal vriendinnen mee.
Ik had niet anders verwacht van jouw vriendinnenquote:Op dinsdag 20 november 2007 00:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meestal hoor je ons van VER aankomen, wees gewaarschuwd.
ik ga waarschijnlijk niet mee eten, wél karaoke doen denk ik..quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:05 schreef moemoe het volgende:
Al die misschien mensen die mee eten, daar heb ik niet zo veel aan.
Geef voor aanstaande vrijdag a.u.b. aan of je mee gaat eten en zo ja, voor welk tijdstip je een voorkeur hebt. Ook wil ik graag weten of je liever naar de pizzeria gaat of naar Le Connaisseur.
Dan kan ik gaan reserveren.
18.30 uur wel?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
pizzeria overwegen wij nog wel ja![]()
enneh.. beetje vroeg mag best, maar niet té vroeg.. moeten nog even kijken of we met motor of trein gaan, maar indien motor, dan moeten we eerst richting mijn ouders en dan richting Centrum
Daarbij heb ik gewoon school op vrijdag, dus kan er niet om 5 uur al zijn
''Denk ik'', why is that?quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk niet mee eten, wél karaoke doen denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |