Arnhemquote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef DaMart het volgende:
Waar moeten jullie naartoe dan?
Ja nee, dat ligt niet op de route... als ik kom, kom ik misschien met de auto, dus mensen die richting Amsterdam of zo moeten, kan ik dan best onderweg ergens afzetten... Arnhem is alleen te ver omrijdenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arnhem.
Remlof en de laatste trein terug pakken![]()
!
Het zal niet de eerste keer zijn hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arnhem.
Remlof en de laatste trein terug pakken![]()
!
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn hoor
Maar ik ben wel voor vroeg eten dus
Iig niet meer rond half elf erheen net zoals de vorige keerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
9 uur klaar en in de karaoketent?
Dabedoelikquote:Op woensdag 14 november 2007 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Iig niet meer rond half elf erheen net zoals de vorige keer.
True, toch maar een ander restaurant?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dabedoelik
Maar kwam dat toen niet ook omdat we heel lang op het eten moesten wachten?
Ik ga nog liever met de fiets over de snelwegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
True, toch maar een ander restaurant?
Jij en Litso kunnen btw ook met me mee rijden.
Naar Utrecht schiet niet echt veel op. En wat Litso zegt.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
True, toch maar een ander restaurant?
Jij en Litso kunnen btw ook met me mee rijden.
De voorgaande keren ben je toch ook heel aangekomen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga nog liever met de fiets over de snelweg
Arnhem kan ook ofzo, maar ja als ik zo'n wegpiraat ben.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Naar Utrecht schiet niet echt veel op. En wat Litso zegt.
Gezellie!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:03 schreef samjustme het volgende:
Ik ben er van partij lijkt me ontzettend fun. Is iedereen rond 18.00 bij het Karaokebar aanwezig? Het is me onduidelijk hoe laat iedereen bijelkaar komt en ja ik eet ook mee.
Als we naar de Italiaan gaan kost het niet zo veel, dan wel?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
daar zijn jullie![]()
eten weten we nog niet, wrsch niet in verband met de pecunia
enneh.. mag ik ook 'because of you' reserveren?![]()
Dat moet je het maar op een zaterdag plannen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:52 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat er te veel misschien mensen zijn.
Tsja, je kent het spreekwoord: waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:36 schreef moemoe het volgende:
WAAAROM zijn mijn vriendinnen van die drankmisbruikers? Wil je een avondje met ze stappen, liggen ze nog te kotsen van gisteren.
SCHANDE!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |