quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef BrokenToe het volgende:
[..]
Ik heb haar zelfs nog nooit gezien!![]()
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Lieverds ik zie dat ik nog in de OP sta maar tis een hele dikke vette nee hoor, al een tijdje
(werk enzo)
Doe ik!quote:Op zondag 11 november 2007 00:13 schreef m@x het volgende:
Ik moest me hier komen melden. Ze me maar bij de misschieners![]()
Tjah erhm heb je er weleens gegeten? Ik wil niet nog meer restaurantjes gaan testen. Naja wil wel, maar geldquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
En La Lanterna?
Ik ga een poging wagen om Leonilein mee te krijgen. Kan er tenminste iemand zingen...
Natuurlijk is iedereen welkom! Eet je ook mee?quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef samjustme het volgende:
Lijkt me wel wat is iedereen welkom bij de meeting? En is weer FOK tv van partij dan hoeft het namelijk niet meer voor me?
We kunnen verzamelen in de karaoke bar die al vanaf 18.00 uur geopend is en vanuit daar naar het restaurant lopen dat om de hoek is.quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat begint zoiets eigenlijk?
Lijkt me erg leuk als je erbij bent, ik hoop dat je het kunt combineren.quote:Op maandag 12 november 2007 22:21 schreef DaMart het volgende:
Ik weet nog steeds niet zeker of ik uberhaupt kom, overigens. Als ik het kan matchen met werk, dan denk ik wel dat ik kom, maar dat is nog even afwachten.
Overigens ga ik dan, als het écht moet, alleen zingen als iedereen al zo lam is dat mijn valse noten ze zuiver in de oren klinken.
quote:Ik blijf nog even op de misschienlijst staan. Lijkt me erg leuk maar weet nog niet precies hoe het verder loopt qua werk enzo. Als ik mee ga dan eet ik wel mee.
Ik rij meequote:Op woensdag 14 november 2007 13:30 schreef remlof het volgende:
Mijn laatste trein gaat al om 23:36 en die wou ik nu (in tegenstelling tot de laatste keer) wel pakken
mooie foto he, goed gemaakt enzo, echt een talentje die fotograafquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
De naam van TS in combinatie met die foto van Hobjes been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |