Geen probleem hoor... ik navigeer zelf sowieso nog zonder TomTom... dus ik kom altijd wel op de plaats van bestemming (soms nog makkelijker dan mensen met TomTom.... omdat de TomTom de omleidingsborden niet zietquote:
Als je onderweg niet verdwaalt wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
de afstand tussen twee tramhaltes is loopbaar, lui wezen
Tomtom meequote:Op vrijdag 30 november 2007 12:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je onderweg niet verdwaalt wel ja.
Een beetje lief praten over mijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen probleem hoor... ik navigeer zelf sowieso nog zonder TomTom... dus ik kom altijd wel op de plaats van bestemming (soms nog makkelijker dan mensen met TomTom.... omdat de TomTom de omleidingsborden niet ziet).
Maar het wordt waarschijnlijk toch echt de trein voor mij, al zal ik dan wel rond 23:30 weer richting CS moeten.
Ik vind Dangel's advies beter.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
het is enkel 'rechtdoor'
moet je wel ff een negerkindje vragen op je auto te passen met een oranjefietsvlaggetje erbij overigens, zodat je hem ook weer kan vinden
geef dat kind ook even een bijna lege prepaid, zodat je die kunt bellen als je 't echt niet meer kan vinden
Daar ben je een vrouw voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:01 schreef moemoe het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat je beter niet naar mij kunt luisteren als je niet wil verdwalen. Het SCHIJNT dat ik geen richtingsgevoel heb.
Piet Piraat, Piet Piraat, schip a-hoi-hoi-hoi!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
plak zo'n hippe smurfenplijster (je weet wel, die voor schele kinderen) op je oog en komen met die hap
Jouw Tomsie is ongetwijfeld lief... die van onze voorzitter vorig jaar wat minder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje lief praten over mijnTomsie
he
.
Lesbische relatie beginnen?quote:
Kwas'tvergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |