quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Na het befincidentquote:Op woensdag 7 november 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat zelfmoord gezeik was over iets anders, weet niet eens meer wat...
Ja, de aandacht moet van Brian afgeleid worden, hoe naief en stom denken ze daar dat wij zijn?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moeten ze nu weer met z'n allen op Dennis.....zoooooooo gemakkelijk...![]()
Brian was in total control, hij deed het alleen maar om Dennis te imponerenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:51 schreef avonne het volgende:
Huub "wat een topmoment van de maand was, was toen hij (=Dennis) helemaal niet wist waar hij het moest zoeken"
(Naar mijn mening weerde Dennis zich juist uitstekend.)
Brian wil nog maar even zeggen dat de deur kapotslaan echt niet gevaarlijk was, en niet agressief.
(eikel)
Huubs voorstel: same old story "alle ballen op Dennis"
Dat Jaap en Huub nog met dat stuk vuilnis willen praten....schiet mij maar lek!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brian voelt zich niet echt op zijn gemak bij Jaap en Huub:
[ afbeelding ]
Ja leuk!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop waarachtig dat Dennis zo van zich af gaat bijten richting Brian zoals hij deed met het wijnglas incident. Op zeker gaat Brian weer door het lint.
nee joh, veel eerder tochquote:
Helpen deze streams?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Myriam1978 het volgende:
Geen buffer bij jullie?
WalkyTalkyies bestellen, Amanda wil roze walkytalkiesquote:Op woensdag 7 november 2007 21:56 schreef avonne het volgende:
Nou, de domme dozen gaan weer iets doen zonder goedkeuring van Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |