quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:09 schreef Hari-Bo het volgende:
In Februari laat ik er 1 op mn kuit zetten, het is gewoon een verslaving aan het worden wou al stoppen na 1 maar dit wordt mn 3e.
Nee, dat "laatste" klonk misschien een btje negatief, alsof ik het niet zeker weet. Maar dat is niet zo, ik wil deze tattoo echt. Ik wil er niet meer, dat weet ik echt zeker. Achterkant van de nek is een iets minder gangbare plek om een tattoo te laten zetten. Het is een davidster, dat betekent veel voor me. Ik zou niet weten wat voor tattoo ik nog meer zou willen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:05 schreef Kinz het volgende:
[..]
Bij iedereen is het zetten van een tattoo verschillend qua pijn. Bij de een doet achterin de nek veel pijn, bij de ander doet het weinig tot géén pijn.
Maar, vanwaar je eerst (en laatste) tattoo? Klinkt nogal negatief, alsof je 't niet echt wil. Achterin je nek is nou niet bepaald een plek die je kan bedekken als je er later spijt van krijgt.
Laat ik dat maar in mijn hoofd houden danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:15 schreef HAL9000S het volgende:
Ja het doet pijn... zelfs na een uur of 16 vervloek ik mezelf nog regelmatig als de naald er weer in gaatMaar waar het om gaat is het eindresultaat, de pijn staat in geen enkele verhouding met de bevrediging als hij er eenmaal op staat.
Ik zou dan niet met alleen een t-shirtje door Rotterdam gaan lopen als ik jou wasquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat "laatste" klonk misschien een btje negatief, alsof ik het niet zeker weet. Maar dat is niet zo, ik wil deze tattoo echt. Ik wil er niet meer, dat weet ik echt zeker. Achterkant van de nek is een iets minder gangbare plek om een tattoo te laten zetten. Het is een davidster, dat betekent veel voor me. Ik zou niet weten wat voor tattoo ik nog meer zou willen.
En het is niet zo'n zichtbare plek hoor, mijn haar valt er net over heen. Dat vind ik nou juist leuk, ook bij mijn tongpiercing. Je ziet ze af en toe maar, als je oplet.
Ja ik weet het, toen ik een tijdje geleden bij de plaatselijke tattooboer was om te vragen of ie deze kon zetten (achter in mn nek), begon ie ook een beetje moeilijk te kijken. Heb dit ontwerp toen maar aan hem verkocht. Maar iets dergelijks voor mijn pols zou het wel moeten worden, maar dan simpeler.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:26 schreef Yorrit het volgende:
ja die moet veel groter om em goed tot zn recht te laten komen
oeh ik vind de 2e heel mooi!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Keuzes keuzes keuzes......... *zucht*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik heb de 2 omarmende engelen van de 1e eruit gesloopt en de vleugels dichter bij elkaar gezet. Vond de vleugels nl heel mooiquote:
Ik vind hem persoonlijk echt niet mooi, het ontwerp en de uitwerking. Beetje een onsamenhangend geheel en de halfronde boog is niet overal even dik en strak.. Maargoed, dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn broertje ontwerpt al een tijdje tattoo's een beetje voor het plezier.
http://meastro.deviantart.com/gallery/
Maar ondertussen heeft ook daadwerkelijk iemand één van zijn tattoo's op zijn lichaam laten tatoeëren.
Deze tattoo heeft hij speciaal voor hem ontworpen.
[ afbeelding ]
Ik was best onder de indruk. En ik denk dat mag wel even gemeld worden. Want ik ben ook wel trots op hem
Mooi hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar ondertussen heeft ook daadwerkelijk iemand één van zijn tattoo's op zijn lichaam laten tatoeëren.
[ afbeelding ]
Ik was best onder de indruk. En ik denk dat mag wel even gemeld worden. Want ik ben ook wel trots op hem
2 of 4!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe groot gaan ze worden en waar precies?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links op mijn schouderblad. Niet huge, subtiel. Meer symbolisch, als "Engeltje op je schouder" en links omdat dat de kant van het hart is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe groot gaan ze worden en waar precies?
Dat zijn dus al 2 stemmen voor de 2equote:
Echt wtf..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat ding is echt verschrikkelijk gezet idd.quote:
Scandinavië hèquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat ding is echt verschrikkelijk gezet idd.
Erg cliche maar dat is wel het belangrijkst enzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Scandinavië hè
Maar goed, hij is er gelukkig mee.
Ben dus gelukkig niet de enige die het vindquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat ding is echt verschrikkelijk gezet idd.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:21 schreef Murphy22x het volgende:
Ik ga begin maart weer onder de naald.
Op de dag dat een van me beste vrienden vorigjaar is overleden laat ik de coordinaten van zijn graf bij mijn tree of life zetten.
Zeker de 4equote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3e. Wel groot genoeg maken zodat ze over beide schouderbladen zitten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het stadion groter werd, kwam het teveel aan de zijkanten.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:03 schreef theKiD het volgende:
@Keltie.. No offence.. maarre, het begon zo gaafDat bovenste gedeelte is errug mooie combinatie. De revolvers an zich zien er ook goed uit, maar ik vind nu incl het imo te kleine stadion, alle verhoudingen niet meer kloppen. Er zit teveel ruimte tussen de 3 afzonderlijke stukken ipv dat het 1 geheel word. Of word er opvulling gemaakt om er 1 geheel van te maken?
Deze vind ik echt wel megagaaf zeg! Wow ben echt wel onder de indrukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg het iig nog steeds met interesse. Als niet-feijenooitfanquote:Op zondag 13 januari 2008 10:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het stadion groter werd, kwam het teveel aan de zijkanten.
Het is lastig om hierover nu al een oordeel te vellen aangezien de plannen per afspraak veranderen
Niet over het feit of er opvulling komt, maar wat en hoe die er precies uit komt te zien. Bedoeling is zeer zeker wel om er 1 zwart-tint/ gekleurd vlak van te maken
En dat is dus juist wat ik níét wilquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef Teije het volgende:
[..]
3e. Wel groot genoeg maken zodat ze over beide schouderbladen zitten.
Ik denk dat die vrij moeilijk klein te houden is, aangezien ik wel 2 vleugels wil. Met eentje vlieg je zo scheef hequote:(als het gewoon een kleintje moet worden, dan 4.)
met 2 aan 1 kant ookquote:Op zondag 13 januari 2008 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is dus juist wat ik níét wil
[..]
Ik denk dat die vrij moeilijk klein te houden is, aangezien ik wel 2 vleugels wil. Met eentje vlieg je zo scheef he
Ja, maar dan is het idee ook niet dat ik zelf de Engel ben, maar meer als "een Engeltje op mijn schouder".quote:
*noteer*quote:maar voor wat het waard is, ik vind die eerste het tofst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |