Mijn vlammen zijn rondom gegaan.. alleen de belijning.. enne.. zacht gezegt.. het was bij mij een HEL!!quote:Op donderdag 15 november 2007 06:46 schreef wes55 het volgende:
ziet er mooi uit hal.
heeft er hier iemand ervaring met een scheenbeen tattoeage? mijn onderbeen is al 'belijnd' alleen de voorkant/scheenbeen moet nog.. hehehe
Vette tattoo! Mooi lettertype en mooi gezet. Als ik ooit een tattoo neem dan zou ik ook voor een tekst gaan in een lettertyp als die van jou. Die gallische tekens zijn vaak niet te ontcijferenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef GaiusJulius het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste nieuwe... Nummero 9...
Nu bezig met een ontwerp in newskool voor mijn hele rechter bovenarm...
Waar is het puntje op de i bij will?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef GaiusJulius het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn laatste nieuwe... Nummero 9...
Nu bezig met een ontwerp in newskool voor mijn hele rechter bovenarm...
oeiiquote:Op donderdag 15 november 2007 18:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waar is het puntje op de i bij will?
wtfquote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
Ik kan ook meedoen
[ afbeelding ]
Dinsdag laten zetten, ben er helemaal happy mee
god whyquote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
Ik kan ook meedoen
[ afbeelding ]
I agreeee!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe meer inkt bij vrouwen, hoe beter![]()
Lol, bedankt voor de opmerking hierboven.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef Riann het volgende:
sommige vrouwen zijn gewoon mooier zonder inkt
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:45 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe meer inkt bij vrouwen, hoe beter![]()
Hendig sjieke tattooquote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
Ik kan ook meedoen
[ afbeelding ]
Ik zou er nooit zo 1 laten zetten... Heb je er goed over nagedacht?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
Ik kan ook meedoen
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, je wast hem er niet meer vanafquote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou er nooit zo 1 laten zetten... Heb je er goed over nagedacht?
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:56 schreef sproetjes het volgende:
na lang lurken ook maar even posten
1 december voor mn volgende tattoo, van mn huidige moet ik nog eens een nieuwe foto maken, niet meer gedaan sinds het zetten haha
Smaken verschillen dus dat jij het niet zou laten zetten is irrelevant. Verbaas me er altijd meer over dat sommige het 'normaler' vinden om je hele lijf in een keer vol te zetten dan een kleine tattoo. Dat is dan ineens wel gek. Nu vind ik grote stukken eigenlijk ook niet gek, maar dat zou IK dan weer nooit laten doen. De sleeve die op de vorige pagina staat is 'on-the-fly' ontworpen... daar hoor je niemand over en over een klein smileytje waar iemand al een jaar over nadenkt ineens wel... vreemd.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou er nooit zo 1 laten zetten... Heb je er goed over nagedacht?
Waarom zou je je uberhaupt druk maken over iemands beweegredenen om iets te laten zetten? Ik denk dat je wel mag aannemen dat iemand er goed over nagedacht heeft op zijn of haar manier en een opmerking als "heb je er wel goed over nagedacht" zal hopelijk niet ineens het roer doen omslaan bij mensenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Uncle het volgende:
[..]
De sleeve die op de vorige pagina staat is 'on-the-fly' ontworpen... daar hoor je niemand over en over een klein smileytje waar iemand al een jaar over nadenkt ineens wel... vreemd.
Ja sorry, maar wat een ontzettend domme tattooquote:Op donderdag 15 november 2007 17:52 schreef Chanty het volgende:
Ik kan ook meedoen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |