quote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef FredvZ het volgende:
*SCH pakt de PC
*SCH loopt naar de deur
*SCH gaat naar een transportmiddel naar keuze
*SCH gaat met transportmiddel naar de winkel
*SCH zet de computer op de toonbank van de winkel
*SCH zegt: "doet ***"
De waardering is hoog, aan het aantal sterren te zien.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo wat er zo leuk is aan dit topic
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Hij doet het nu al 1,5 weer even goed. Ben benieuwd hoe het is als ik hem aan en uitzet.
Heb niet iets noemenswaardigs gedaan. Alleen het andere toetsenbord gepakt, niet eens aangesloten, daar schrok ie blijkbaar zo van dat ie eieren voor zijn geld koos
*proest*quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef hooibaal het volgende:
Wel handig als je ergens je wachtwoord in moet typen
Ik heb maar 1 lampje op mijn monitorquote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef Geqxon het volgende:
SCH, brand het derde lampje op je monitor?
Je bent een fopdoosquote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Ik snap nog steeds niet zo wat er zo leuk is aan dit topic
Ik word altijd verkeerd begrepen, of verkeerd uitgelegdquote:
Leg dan uit hoe tussen al jouw letters sterretjes staan, behalve tussen de smileys, die in een keer wonderwel lukten?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word altijd verkeerd begrepen, of verkeerd uitgelegd![]()
![]()
![]()
Ik zweer het op je hele verzameling MIKRO-gidsen, dit is echt waar![]()
Dan heb je niet goed gekeken... voorbeelden? Van gisteren of vanochtend, vanaf een uur of 11 vandaag was er geen probleem meer.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Leg dan uit hoe tussen al jouw letters sterretjes staan, behalve tussen de smileys, die in een keer wonderwel lukten?
V.
Die spaties worden er automatisch bijgezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:30 schreef SCH het volgende:
En toch was het moeilijk om een smiley te posten want die moet wel vrij staan, dus moet je eerst een spatie hebben. Typ maar eens een spatie met al die sterretjes [afbeelding]
De sterretjes ookquote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die spaties worden er automatisch bijgezet.
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken... voorbeelden? Van gisteren of vanochtend, vanaf een uur of 11 vandaag was er geen probleem meer.
V.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:55 schreef SCH het volgende:
*******[quote]Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef Suijk het volgende:
Dus er worden standaard sterretjes als invoer gegeven? De hele tijd?
Als je straks weet hoe het erin kwam, zou je het dan even kunnen laten weten? Is wel een leuke voor collega's.
[/quote*********
Plug 'n Pray ipv plug 'n play?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef SCH het volgende:
Het was echt Verbal
En het lijkt nu weer over. Het is een mirakel, een wonder maar ik ben er niks gerust op eigenlijk. Omdat er geen duidelijjke oorzaak is en ik niks verholpen heb. Maar goed, dit is op technisch gebied wel een beetje de story of my life
Hij heeft geen problemen meer gehad. Sue mequote:Op maandag 12 november 2007 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Doet 'ie het nog steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |