Discussies? Zie jij ze hier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef ScudRaket het volgende:
Het niveau van discussiėren hier![]()
_!
Daar heb je gelijk in, het is meer flamenquote:
quote:Ismael Urzaiz beschikt over een keihard schot
quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:12 schreef Rumille het volgende:
http://youtube.com/watch?v=SNHrSWDSCuk
Blijft leuk.
0-4.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ajaciedjes kunnen ook echt alleen met uitslagen komen he?
Discussies? Waar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:13 schreef ScudRaket het volgende:
Het niveau van discussiėren hier![]()
_!
Kakkerlakken (ik verlaag me maar tot dit niveau) kunnen ook echt niet het verschil zien tussen acteren en echtheid.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Duh. Maar het enige wat jullie kunnen zeggen is "hoeveel was het vorig jaar" of iets dergelijksquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kakkerlakken (ik verlaag me maar tot dit niveau) kunnen ook echt niet het verschil zien tussen acteren en echtheid.
Dat welquote:Blijft desalniettemin een leuk filmpje.
Wij kunnen ook zeggen: Hoeveel was het 15 jaar geleden.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Duh. Maar het enige wat jullie kunnen zeggen is "hoeveel was het vorig jaar" of iets dergelijks
[..]
Dat wel
Weet overigens niet eens zeker of dit geacteerd is hoor, je hebt er echt zulke bij![]()
Wat wil je dan horen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alsof je geen 'echte' kan zijn als je met een zachte 'g' praatquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:13 schreef Rumille het volgende:
Maar eehm... een 'echte' Rotterdammer met een zachte 'g' ?
En een sjaal die ie 'kapot' bijt en een vlag wil aansteken met het dreigement 'als ik een aansteker had he'
'Rotterdam hooligan!'
Wij hebben tenminste nog de argumenten dat we een echte club zijn, een mooi stadion hebben, niet opeens voor een andere club worden als het wat minder gaat, etc.quote:
0-4quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Duh. Maar het enige wat jullie kunnen zeggen is "hoeveel was het vorig jaar" of iets dergelijks
Dat laatste is een debiele uitspraakquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:.
Elke club heeft van die mongolen die voor een andere club worden als het wat minder gaat, wij zijn net zo'n echte club als Feyenoord (wellicht meer) en we hebben tenminste een stadion in tegenstelling tot Feyenoord met z'n badkuip.
:w
Jullie heel veel, niet voor niets de helft is voor AZ nuquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:.
Elke club heeft van die mongolen die voor een andere club worden als het wat minder gaat,
Beursgenoteerd bedrijfquote:wij zijn net zo'n echte club als Feyenoord (wellicht meer)
OMGquote:en we hebben tenminste een stadion in tegenstelling tot Feyenoord met z'n badkuip.
dus zijn dat echte amsterdammers?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof je geen 'echte' kan zijn als je met een zachte 'g' praatLaat FrankyMcG het niet horen
Hier in het oosten heb je ook genoeg tuig dat voor Ajax is.
whehequote:Op zaterdag 10 november 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:
we hebben tenminste een stadion in tegenstelling tot Feyenoord met z'n badkuip.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof je geen 'echte' kan zijn als je met een zachte 'g' praatLaat FrankyMcG het niet horen
Hier in het oosten heb je ook genoeg tuig dat voor Ajax is.
Om het niveau even hoog te houden:
http://youtube.com/watch?v=O3JKNJuzrd4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |