Hahahahaha, dat juist jij dat nu zegt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OMG
Als je liever van Ajax wint dan kampioen wordt, ben je echt niet goed bij je hoofd.
Jij wint liever morgen, dan dat je in mei op de Coolsingel staat?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:23 schreef Happel het volgende:
Hahahahaha, dat juist jij dat nu zegt.![]()
God, wat is dat toch. Maak me drukker om wat deze pannekoek zegt, dan wat al de geneusde vrienden blaten.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat juist jij dat nu zegt.![]()
Ja, pak zequote:God, wat is dat toch. Maak me drukker om wat deze pannekoek zegt, dan wat al de geneusde vrienden blaten.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wint liever morgen, dan dat je in mei op de Coolsingel staat?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:48 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ben er helaas niet bij, maar met de nodige liters bier in een café op de vroege middag zal ik mij ook wel vermaken![]()
Dat zegt ie niet, hij denkt blijkbaar dat ik liever Feyenoord van Ajax zie winnen dan ze de titel zie pakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:25 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wint liever morgen, dan dat je in mei op de Coolsingel staat?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:23 schreef Happel het volgende:
geneusde vrienden
Zoek er eens een paar uit dan, grappenmaker. Of wacht, begin eerst maar met 1 post.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, als je daar op gaat letten ben je de hele dag bezig in het Feyenoordtopic..
Jullie worden beide niet dusquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat ik een teringhekel aan Ajax heb en ik Feyenoord ontzettend graag zie winnen morgen, zou ik 1000 keer liever kampioen worden hoor.
[..]
Ja, pak ze![]()
VAkje tvquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:37 schreef Silenus het volgende:
Malibu, in welk vak zit je morgen?
Dan weet ik welke kant ik uit moet lachen.
Whehequote:Op zaterdag 10 november 2007 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan maar naar de cameraposities!![]()
Het feyenoord niveau steekt de kop weer eens opquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Klassiekertje :
http://www.youtube.com/watch?v=TwkPOIR5klg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |