Tradities moet je in ere houdenquote:
En terecht. Ik geef toe dat PSV het de afgelopen 10 jaar beter doet dan Ajax. Al zijn ze soms net wat gelukkiger (zie vorig seizoen). Doorgaans gaat de strijd om de landstitel tussen Ajax en PSV en dan is PSV vaker de gelukkige, of de betere inderdaad. Maar goed...laten we ontopic blijven, we hebben het hier over Ajax en Feyenoord en daarvan is Ajax de betere.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Domme kneusPSV kan hetzelfde over jullie zeggen.
Of gewoon 2 - 3. Laat ze eerst maar op voorsprong komen en dan alsnog verliezen. Dat zijn de mooiste overwinningenquote:
Hoe denk je dat Feyenoord aan zijn supporters komt? Echt niet omdat het voetbal zo goed is daar en evenmin om de 'goede' resultaten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef MaxC het volgende:
Feyenoorders hebben gewoon een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor hun eigen club ( ze hebben liever dat ze met 5-0 verliezen ipv 4-0 zodat Ajax niet bovenaan staat ) . Dat is bij Ajax andersom![]()
Ik zat toen als ongeveer enige Ajacied in kuip, wat een wedstrijd was dat zegquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef Adidah het volgende:
[..]
Of gewoon 2 - 3. Laat ze eerst maar op voorsprong komen en dan alsnog verliezen. Dat zijn de mooiste overwinningen.
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Geen leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef BonJovi het volgende:
Feyenoord kwam in de 80ste minuut nog op 2-1
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De bijkomstigheden na die wedstrijd vond je interessanter zeker?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jij vond teletekst interessanter zeker?
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
Ik d8 dat Jorien een mafkees is, maar Malibu gaat er ff x100 overheen zeg.
Dat zou je eens bij mij moeten proberen, lefgozer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb ooit tegen een Feyenoordsupporter gezegd dat ik Ajax beter vind!
je gaat onze pastoor niet bedreigen hequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat zou je eens bij mij moeten proberen, lefgozer!![]()
Ik heb al mijn moed bij een geraapt en ik durf het aan:quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat zou je eens bij mij moeten proberen, lefgozer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |