Ze spelen ook thuisquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef thloreg het volgende:
Zo te zien 'leeft' de topper veel meer in Rotterdam dan in Amsterdam want als je naar dit topic kijkt op het Feyenoord Netwerk dan zie je vooral bloeddorstige dokwerkers die weer een waas voor de ogen krijgen omdat het Ajax betreft.
En de haat/hoop voor zondag gaat zover dat ze zelfs vodoo taktieken toepassen en de kledij al helemaal hebben aangepast.
In Amsterdam denken ze maar aan 1 ding al relaxed leunend achterover: " We pakken weer punten daar in De Kuip en desnoods vernederen we ze weer "
Jullie zien echt wat jullie willen zien he?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef thloreg het volgende:
Zo te zien 'leeft' de topper veel meer in Rotterdam dan in Amsterdam want als je naar dit topic kijkt op het Feyenoord Netwerk dan zie je vooral bloeddorstige dokwerkers die weer een waas voor de ogen krijgen omdat het Ajax betreft.
En de haat/hoop voor zondag gaat zover dat ze zelfs vodoo taktieken toepassen en de kledij al helemaal hebben aangepast.
In Amsterdam denken ze maar aan 1 ding al relaxed leunend achterover: " We pakken weer punten daar in De Kuip en desnoods vernederen we ze weer "
Bij het zien van dit soort westrijden realiseer je je het weer, als je de afgelopen 10 jaar erbij pakt dan vraag je je af waarom dit nog een klassieker is. Het verschil is in de loop der jaren zo groot geworden dat Ajax en Feyenoord eigenlijk allang geen rivalen meer zijn. Ajax, een topploeg tegen Feyenoord, een subtopper, niet meer dan datquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef thloreg het volgende:
jaja, diezelfde statistieken zeggen overigens ook dat van de laatste 8 competitewedstrijden Ajax-Feyenoord (in Amsterdam dus) Ajax er 2 won, het 4 keer gelijk werd en Feyenoord er 2 won. Wát een verschil.quote:Op vrijdag 9 november 2007 04:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij het zien van dit soort westrijden realiseer je je het weer, als je de afgelopen 10 jaar erbij pakt dan vraag je je af waarom dit nog een klassieker is. Het verschil is in de loop der jaren zo groot geworden dat Ajax en Feyenoord eigenlijk allang geen rivalen meer zijn. Ajax, een topploeg tegen Feyenoord, een subtopper, niet meer dan dat![]()
Zo gaat dat al jaren, het hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:50 schreef Rumille het volgende:
Beetje jammer die haat en nijd, maar dat hoort er eigenlijk ook weer bij.
Toch blijf ik hopen op Ajax.
Het leeft wel deze wedstrijd maar de haat van Feyenoord zit zo vele malen dieper.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie zien echt wat jullie willen zien he?Bij Ajax leeft deze wedstrijd net zo goed.
Domme kneusquote:Op vrijdag 9 november 2007 04:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij het zien van dit soort westrijden realiseer je je het weer, als je de afgelopen 10 jaar erbij pakt dan vraag je je af waarom dit nog een klassieker is. Het verschil is in de loop der jaren zo groot geworden dat Ajax en Feyenoord eigenlijk allang geen rivalen meer zijn. Ajax, een topploeg tegen Feyenoord, een subtopper, niet meer dan dat![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het leeft wel deze wedstrijd maar de haat van Feyenoord zit zo vele malen dieper.
En daar geniet ik van![]()
Zo, poeh, daar hebben we niet van terug, dat PSV de zaakjes wel voor jullie Feyenoorders op knapt!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Domme kneusPSV kan hetzelfde over jullie zeggen.
Op vorig seizoen na was het verschil tussen Ajax en Feyenoord niet zo groot als het lijkt, en ook nu staan we gelijk met jullie met een minimaal gelijkwaardig elftal. De opmerking van die pleurismongool slaat dus nergens op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, poeh, daar hebben we niet van terug, dat PSV de zaakjes wel voor jullie Feyenoorders op knapt!
Euh, hallo? Kan het effe?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De opmerking van die pleurismongool slaat dus nergens op.
Er zijn hier wel meer Ajacieden maar over het algemeen genomen is de haat bij de Feyenoorders die hier posten dieper dan de postende Ajacieden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]hier zijn anders toch meer ajacieden volgens mij
ik denk niet dat het elkaar veel ontloopt, de beleving
Ik zie nu meerdere posts van je maar ik moet eerlijk toegeven dat ik onder de indruk ben van je niveau.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:22 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Op vorig seizoen na was het verschil tussen Ajax en Feyenoord niet zo groot als het lijkt, en ook nu staan we gelijk met jullie met een minimaal gelijkwaardig elftal. De opmerking van die pleurismongool slaat dus nergens op.
misschien zijn de Feyenoorders daar iets directer in, ik ken buiten fok iig genoeg ajacieden waar de haat ook diep zitquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:24 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer Ajacieden maar over het algemeen genomen is de haat bij de Feyenoorders die hier posten dieper dan de postende Ajacieden.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef MaxC het volgende:
Feyenoorders hebben gewoon een grotere hekel aan Ajax dan liefde voor hun eigen club ( ze hebben liever dat ze met 5-0 verliezen ipv 4-0 zodat Ajax niet bovenaan staat ) . Dat is bij Ajax andersom![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |