Nee gekkerd, wij hebben drie punten meerquote:Op donderdag 8 november 2007 10:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Na dit weekend nog steeds denk ik.
Dat gevoel heb je op basis van één speelronde?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het gevoel dat de winnaar van deze confrontatie kampioen wordt. Bij gelijkspel wordt PSV kampioen.
Haal deze quote maar op als het seizoen voorbij is.
PSV wordt gewoon kampioen.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef Rumille het volgende:
Ik heb het gevoel dat de winnaar van deze confrontatie kampioen wordt. Bij gelijkspel wordt PSV kampioen.
Lee is nog lang niet wedstrijdfit en vooralsnog geen verbetering t.o.v. Buijs. Daarbij veel te aanvallend ingesteld. De wedstrijd moet zondag gewonnen worden op het middenveld, anders gaan we weer het schip in tegen onze geneusde vrienden...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Denk het laatste, gezien de kinderlijke eenvoud waarop de joden dit jaar doelpunten weggeven en spelers als broer konijn die er nog wel eens een paar wil inprikken in de Kuip.
Dat laatste wil ik dit seizoen wel zien trouwens, Hofland-Huntelaar... plus Bahia die de laatste 2 wedstrijden uitstekend staat te verdedigen.
Zwakke plek achterin is Lucius natuurlijk, en op het middenveld Buijs.. alhoewel ik hoop dat Bert voor Lee kiest.
Hij gaat niet eens.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neem je die ook mee naar binnen zondag?![]()
Word lastig, had het niet van je verwacht Montana dat je het zo zegtquote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat het heel lastig gaat worden, zondag. Vooraf teken ik voor een punt, winnen zal lastig worden.
Jullie = jodenvolk.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:25 schreef djnospinzone het volgende:
Jullie zijn allebei zielig.
Tja niet gek nu ze voor het eerst in tig jaar een fatsoenlijk elftal hebben en mischien zelfs een keer een goed resultaat tegen Ajax kunnen halen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef thloreg het volgende:
Zo te zien 'leeft' de topper veel meer in Rotterdam dan in Amsterdam want als je naar dit topic kijkt op het Feyenoord Netwerk dan zie je vooral bloeddorstige dokwerkers die weer een waas voor de ogen krijgen omdat het Ajax betreft.
En de haat/hoop voor zondag gaat zover dat ze zelfs vodoo taktieken toepassen en de kledij al helemaal hebben aangepast.
In Amsterdam denken ze maar aan 1 ding al relaxed leunend achterover: " We pakken weer punten daar in De Kuip en desnoods vernederen we ze weer "
Zo zijn 'we' elk jaar hoor, goed team of niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja niet gek nu ze voor het eerst in tig jaar een fatsoenlijk elftal hebben en mischien zelfs een keer een goed resultaat tegen Ajax kunnen halen.
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat het heel lastig gaat worden, zondag. Vooraf teken ik voor een punt, winnen zal lastig worden.
Wat een onzinquote:Op donderdag 8 november 2007 19:47 schreef Rumille het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |