Met het woord "wil" geef ik aan wat heel waarschijnlijk de intentie van Eduardo was.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ben bang dat hij er langer last van zal hebben.
Nee hoor. Ik doelde duidelijk op de speler die vandaag de hoofdrol opeisde. Maar spelers die zulke walgelijke overtredingen maken maken zich absoluut niet geliefd bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:33 schreef jojomen4 het volgende:
Dat klopt. Maar dan ga ik er ook even vanuit dat je de meerderheid van de voetballers "triest en kansloos" vind.
Deze?quote:Op zondag 24 februari 2008 00:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
cyberia plaats die foto eens van een lachende taylor voor iedereen zo'n medelijden met hem heeft..
80% van de voetballers deelt weleens zo'n trap uit. Je veroordeeld Taylor dus op het feit dat hij pech heeft en vind die andere meerderheid die geen pech geeft niet triest enzo.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik doelde duidelijk op de speler die vandaag de hoofdrol opeisde. Maar spelers die zulke walgelijke overtredingen maken maken zich absoluut niet geliefd bij.
Jammer dan, maar dit soort spelers zitten vanaf nu gewoon op m'n netvlies gebrand. Zeg je Hunt, denk ik weer gelijk aan die nog zo'n walgelijke overtreding op Cech. Dit zijn geen voetballers, maar relschoppers. Die horen simpelweg niet thuis op het veld.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:46 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
80% van de voetballers deelt weleens zo'n trap uit. Je veroordeeld Taylor dus op het feit dat hij pech heeft en vind die andere meerderheid die geen pech geeft niet triest enzo.
Jammer.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:34 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Met het woord "wil" geef ik aan wat heel waarschijnlijk de intentie van Eduardo was.
Die horen op de tribunequote:Op zondag 24 februari 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit zijn geen voetballers, maar relschoppers. Die horen simpelweg niet thuis op het veld.
met een team met alleen maar ronaldinho's en c. ronaldo's win je geen wk of champions leaguequote:
Nog een poging dan maar, want bij de vorige zat ik niet op te letten.quote:
Zijn we het eens.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nog een poging dan maar, want bij de vorige zat ik niet op te letten.
Met het woord ¨wil¨, geef ik aan dat het waarschijnlijk de intentie van Taylor was Eduardo even pijn te bezorgen en niet z'n been in 2'n te trappen.
Daarom noemde ik net ook de ellebogen. Daar kun je makkelijk iemand z'n kaak mee breken. En als je hem verkeerd op de neus mept volgens mij ook (al zien we het gelukkig niet) doden.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:05 schreef Zwansen het volgende:
Het is lastig om iemand ook voor de gevolgen te straffen. Er worden tijdens ruzies zovaak klappen uitgedeeld, maar met een beetje pech kun je dan iemand ook gewoon doodslaan. Terwijl de intentie vrijwel altijd gelijk is.
Mogelijk einde carrière dus. Niet te geloven zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:26 schreef alvarez het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel terecht. Naar nu blijkt is het echt heel erg gesteld met zn been:
[..]
Kroatië is niet een van de tegenstanders in de poule hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:40 schreef Zwansen het volgende:
Opluchting voor San Marco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |