Grrr, zit ik te typen, refresht de pagina en alles weg.
anyway
Heel lief meisje aan de lijn (ong 10 x gezegd: "Thank you so much" en "We're really sorry").
Heeft even gekeken voor me, alles inderdaad gecrediteerd behalve de verzendkosten, die heeft ze er nog achteraan gecrediteerd.
Ik zei dus dat ik niet van plan was om opnieuw te gaan bestellen. Wilde zij het wel doen. Dat duurde dus 20 minuten.

2 dingen uitverkocht geraakt!

en dat door hun fout, zucht.
De order is dus nu opnieuw geplaatst, alleen heb ik een credit card limiet en is het dus geweigerd door mijn Mastercard
Nu moet ik dus wachten tot het op mijn credit card is bijgeschreven.
Fijn, ik zal niet zo snel meer iets gaan bestellen. Sowieso vind ik het echt te belachelijk dat ik niet word geinformeerd over de status, ze crediteren het maar vrolijk net alsof ik zelf alles heb teruggestuurd ofzo.