abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54618380
Ik begin nu wel bijzonder geirriteerd te raken. Ik krijg gewoon geen enkele reactie. Ze hebben de bestelling al lang terug ontvangen (maandag al). WtF denken ze dat ik ga doen. Wachten tot ik een ons weeg ofzo.
Ik ga vanmiddag maar eens bellen.
  donderdag 15 november 2007 @ 08:32:24 #162
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54618412
Wie heeft er zin in een inkoopactie?
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 15 november 2007 @ 09:00:12 #163
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_54618785
Heb er net 1 gedaan op het werk. Voor 1600 euro
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 15 november 2007 @ 11:31:13 #164
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54621633
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:00 schreef Robertje het volgende:
Heb er net 1 gedaan op het werk. Voor 1600 euro
lekker bedragje.

veel artikelen of zitten er een aantal hele dure tussen?
The truth is relative, pick one that works!
  donderdag 15 november 2007 @ 12:00:24 #165
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_54622415
Paar dure dingen maar ook een petje. En een jas. Voor negen personen.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_54626484
Eindelijk een reactie;
quote:
Thanks for contacting A&F. We're sorry to hear that you are not completely satisfied with our service. We would definitely like to document your experience in a formal incident report so that it can be handled appropriately. Feel free to send us an email at abercrombie@abercrombie.com. Along with your shared experience, please provide your full name and contact information such as an address and phone number so that the appropriate parties can get in contact with you for any additional information if needed. You can also give us a call at 888.856.4480 where our customer service agents are available 24/7 to formally document any feedback you wish to share.
Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.
pi_54636959
TVP
  donderdag 15 november 2007 @ 23:57:33 #168
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_54639623
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef Syytön het volgende:
Eindelijk een reactie;

[..]

Dat was dus alleen reactie op mijn verzoek om een email adres voor mijn klacht.
Ik zou aan Version1 vragen of je zijn mailtje ook mag gebruiken

aanpakken die hap
Noise is all relative to the silence preceding it
  vrijdag 16 november 2007 @ 03:49:39 #169
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54641817
Je moet gewoon ff bellen en heel de boel fixen
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_54655060
`Ughm, kreeg ik een mailtje net, dat ze blij zijn met mijn feedback en dat ze het zullen voorleggen aan de managers om de service te verbeteren! Well fucking great maar ik weet nog steeds niet hoe het met die klote order zit. Ik heb geen zin om te bellen, kost me natuurlijk een klein fortuin aan belkosten.
pi_54655259
bel nu wel


stelletje slijmballen
pi_54655703
nog aan de tel, dikke rekening hier.
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:56:30 #173
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54655755
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 17:53 schreef Syytön het volgende:
nog aan de tel, dikke rekening hier.
nog steeds?
Wel iemand aan de lijn
Signature.
pi_54655971
Grrr, zit ik te typen, refresht de pagina en alles weg.
anyway

Heel lief meisje aan de lijn (ong 10 x gezegd: "Thank you so much" en "We're really sorry").
Heeft even gekeken voor me, alles inderdaad gecrediteerd behalve de verzendkosten, die heeft ze er nog achteraan gecrediteerd.
Ik zei dus dat ik niet van plan was om opnieuw te gaan bestellen. Wilde zij het wel doen. Dat duurde dus 20 minuten.
2 dingen uitverkocht geraakt! en dat door hun fout, zucht.

De order is dus nu opnieuw geplaatst, alleen heb ik een credit card limiet en is het dus geweigerd door mijn Mastercard
Nu moet ik dus wachten tot het op mijn credit card is bijgeschreven.

Fijn, ik zal niet zo snel meer iets gaan bestellen. Sowieso vind ik het echt te belachelijk dat ik niet word geinformeerd over de status, ze crediteren het maar vrolijk net alsof ik zelf alles heb teruggestuurd ofzo.
pi_54660805
Ik zie nu dat alle polo´s en hemden altijd ´muscle fit´ zijn. Toch wel vreemd. Je zou denken dat je verschillende uitvoeringen zou hebben.
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:41:14 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54661017
hmmm egt kut dat nu 'mijn' trui er niet meer is.
Die zit toch nog gewoon in die doos die ze terug hebben gekregen van de douane hier in NL
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_54661235
Ja dat zei ik ook al. Dat die spullen toch wel teruggestuurd zijn dus waarom kunnen ze ze niet leveren. Ik vind het echt fucked up hoor, ze hadden gewoon contact met mij moeten opnemen of het zootje terugsturen met zo'n certifcicaat. ze hebben het gewoon behandeld of ik alles retour afzender heb gestuurd.
Maarja, meisje aan de tel had ook al gekeken in een ander systeem waarin de gegevens actueler waren ofzo, maar daar was ie ook uitverkocht.

Ik vind het ook echt lame dat ze niet even het bedrag intern konden afboeken op mijn bestelling, dat had me een hoop werk gescheeld. sowieso betaal ik natuurlijk ook transactie kosten via mastercard.
Ik ga sowieso nog wel een klachten mail sturen dat ik de gang van zaken niet echt ok vind.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:28:22 #178
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54662304
Hoe moeilijk was het nou voor die mensen daar @ AnF dat ze dat pakket open maken, daarna dat certificaat erbij doen en dan weer netjes dicht tapen en weer opsturen
Ze zien toch ook de reden waarom het retour is gekomen, dan weten ze toch wat ze fout hebben gedaan en dan ga je er op z'n minst vanuit dat ze het zelf allemaal netjes oplossen, maar nee je moet er dan ook nog zelf achteraan. Wat een kutbedrijf . Ik nomineer ze voor de koude douche
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_54662428
Helaas is het een amerikaans bedrijf en moet je dit allemaal maar pikken, je kan er niet mee naar de consumentenbond enzo.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:33:59 #180
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54662488
^ misschien kunnen we ze sue-en, emotionele schade enzo
of eisen dat ze alles gratis leveren,
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')