Dat lukt je alleen als je met de touwtjes van een hoodie tussen de liftdeur vast komt te zitten en kunt aantonen dat ze veeeel te lang zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef hmmmz het volgende:
^ misschien kunnen we ze sue-en, emotionele schade enzo![]()
of eisen dat ze alles gratis leveren,
klinkt als een prima (bij?)baantjequote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekochtDe eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie
30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
![]()
Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.quote:Op maandag 19 november 2007 07:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klinkt als een prima (bij?)baantje
vet man. Nog meer modelmensen nodig daar??? De volgende inkoopactie hebben we dus met 30 % kortingquote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekochtDe eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie
30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
![]()
Dat kost teveel. Het is waarschijnlijk goedkoper om de hele boel gewoon te cancelllen en dat hebben ze dan ook gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef hmmmz het volgende:
Hoe moeilijk was het nou voor die mensen daar @ AnF dat ze dat pakket open maken, daarna dat certificaat erbij doen en dan weer netjes dicht tapen en weer opsturen![]()
Fulltime lijkt het me ook kut, maar gewoon als bijbaantje, beetje rondlopen, beetje slap lullen tegen mensenquote:Op maandag 19 november 2007 08:25 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.![]()
Genoeg chicks om je heen dusquote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
![]()
Nou de wisselkoers staat wel erg laag zeg. Urgh ik krijg even zin om heel hard ergens tegen aan te slaan. Leuk, kan ik weer gaan bellen vandaag, heb al 25 minuten aan de lijn gehangen vrijdag dus ik kan niet wachten op de telefoonrekening.quote:
16-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Bij 69,28
06-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Af 609,21
Cool...ik ben daar wel eens geweest.quote:Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
![]()
Kan je de hele zooi niet cancellen? Ze stikken er maar in met zulke belabberde service. En ik ga over een paar maanden toch naar NY dus dan koop ik het zelf wel in die winkel.quote:Op maandag 19 november 2007 11:05 schreef Syytön het volgende:
Ik vermoed trouwens dat dit alleen de verzendkosten zijn. Die had het meisje die ik vrijdag aan de telefoon had afgeboekt, omdat A&F dit niet zelf had gedaan (alsof ik nog eens even zelf mag opdraaien voor die lompe fout van hun dat alles teruggestuurd is). Ze zei dat het bedrag van de bestelling zelf de 13 was teruggeboekt naar mij. Wat dan ook wel weer typisch is, want waarom staan de verzendkosten dan eerder weer op mijn cc terwijl het bedrag van de bestelling eerder zou zijn teruggeboekt.![]()
edit:
keek net nog eens even in de mail die ik van A&F heb ontvangen. Nu zag ik dat ik het mailtje waarin de vergoeding van de verzendkosten bevestigd werd op vrijdag is verstuurd (kreeg ik terwijl ik aan de telefoon zat, terwijl meisje net de verzendkosten had afgeboekt). Nu zag ik dat ik gister een mailtje heb ontvangen waarin werd bevestigd dat de artikelen zijn vergoed. Blijkbaar kwam een wakker typje er achter dat ze toch niet de goederen hadden afgeboekt. Hopelijk heb ik dit bedrag binnen enkele dagen op mijn credit card, dan kan ik eindelijk bestellen.![]()
Eensch.quote:Op maandag 19 november 2007 12:35 schreef Syytön het volgende:
Na al die tijd en moeite die ik er nu in heb gestoken, daar ga ik nu niet voor cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |