abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2007 @ 21:41:14 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54661017
hmmm egt kut dat nu 'mijn' trui er niet meer is.
Die zit toch nog gewoon in die doos die ze terug hebben gekregen van de douane hier in NL
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_54661235
Ja dat zei ik ook al. Dat die spullen toch wel teruggestuurd zijn dus waarom kunnen ze ze niet leveren. Ik vind het echt fucked up hoor, ze hadden gewoon contact met mij moeten opnemen of het zootje terugsturen met zo'n certifcicaat. ze hebben het gewoon behandeld of ik alles retour afzender heb gestuurd.
Maarja, meisje aan de tel had ook al gekeken in een ander systeem waarin de gegevens actueler waren ofzo, maar daar was ie ook uitverkocht.

Ik vind het ook echt lame dat ze niet even het bedrag intern konden afboeken op mijn bestelling, dat had me een hoop werk gescheeld. sowieso betaal ik natuurlijk ook transactie kosten via mastercard.
Ik ga sowieso nog wel een klachten mail sturen dat ik de gang van zaken niet echt ok vind.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:28:22 #178
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54662304
Hoe moeilijk was het nou voor die mensen daar @ AnF dat ze dat pakket open maken, daarna dat certificaat erbij doen en dan weer netjes dicht tapen en weer opsturen
Ze zien toch ook de reden waarom het retour is gekomen, dan weten ze toch wat ze fout hebben gedaan en dan ga je er op z'n minst vanuit dat ze het zelf allemaal netjes oplossen, maar nee je moet er dan ook nog zelf achteraan. Wat een kutbedrijf . Ik nomineer ze voor de koude douche
pi_54662428
Helaas is het een amerikaans bedrijf en moet je dit allemaal maar pikken, je kan er niet mee naar de consumentenbond enzo.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:33:59 #180
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54662488
^ misschien kunnen we ze sue-en, emotionele schade enzo
of eisen dat ze alles gratis leveren,
pi_54662896
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef hmmmz het volgende:
^ misschien kunnen we ze sue-en, emotionele schade enzo
of eisen dat ze alles gratis leveren,
Dat lukt je alleen als je met de touwtjes van een hoodie tussen de liftdeur vast komt te zitten en kunt aantonen dat ze veeeel te lang zijn
  zaterdag 17 november 2007 @ 15:53:14 #182
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54674486
lang leve de inkoopacties!
The truth is relative, pick one that works!
pi_54709212
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekocht De eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie 30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 19 november 2007 @ 07:34:52 #184
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54709772
quote:
Op maandag 19 november 2007 01:50 schreef Proper_fucked het volgende:
Zoals ik eerder zei dat ik gevraagd was om bij A&F te werken (downtown San Diego, Horton Plaza), ben ik ondertussen zover dat ik ben aangenomen en vandaag mijn introductie had. Rondleiding in de winkel/kantoor/magazijn, mensen leren kennen en alle regels e.d... Ook gelijk m'n persooneelspas gekregen, en een broek en overhemd met 50% korting gekocht De eerste 2 weken krijg ik op artikelen die op de paspoppen hangen 50% en 30% op de rest, daarna 30% op hele collectie 30 november eerste werkdag.. Ik ben 'Model' en groet de mensen die binnenkomen "Hey how's it going, check out our new fragnance: 41" (vind Fierce overigens lekkerder).. Ben benieuwd
klinkt als een prima (bij?)baantje
Signature.
pi_54710033
quote:
Op maandag 19 november 2007 07:34 schreef eer-ik het volgende:

[..]

klinkt als een prima (bij?)baantje
Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.
pi_54710288
quote:
vet man. Nog meer modelmensen nodig daar??? De volgende inkoopactie hebben we dus met 30 % korting
  maandag 19 november 2007 @ 09:32:44 #187
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_54710751
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef hmmmz het volgende:
Hoe moeilijk was het nou voor die mensen daar @ AnF dat ze dat pakket open maken, daarna dat certificaat erbij doen en dan weer netjes dicht tapen en weer opsturen
Dat kost teveel. Het is waarschijnlijk goedkoper om de hele boel gewoon te cancelllen en dat hebben ze dan ook gedaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 19 november 2007 @ 09:52:28 #188
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54711041
quote:
Op maandag 19 november 2007 08:25 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dat lijkt me nu echt een kutbaantje, zoals hij die functie omschrijft.
Fulltime lijkt het me ook kut, maar gewoon als bijbaantje, beetje rondlopen, beetje slap lullen tegen mensen
Signature.
pi_54711357
quote:
Genoeg chicks om je heen dus
pi_54711734
OMFG, check even mijn credit card af- en bijschrijvingen:
quote:

16-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Bij 69,28

06-11-2007 ABERCROMBIE.COM 866-681-3115 Af 609,21
Nou de wisselkoers staat wel erg laag zeg. Urgh ik krijg even zin om heel hard ergens tegen aan te slaan. Leuk, kan ik weer gaan bellen vandaag, heb al 25 minuten aan de lijn gehangen vrijdag dus ik kan niet wachten op de telefoonrekening.
Geen inkoopacties voor mij meer.
pi_54711796
Als iemand toevallig van de inkoopactie van plan was om iets van de bestelling met oud & nieuw te gaan dragem, zou ik alvast maar voor iets vervangends gaan kijken.
  maandag 19 november 2007 @ 10:48:43 #192
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54711958
ze zijn lekker bezig daar
Signature.
pi_54712241
Ik vermoed trouwens dat dit alleen de verzendkosten zijn. Die had het meisje die ik vrijdag aan de telefoon had afgeboekt, omdat A&F dit niet zelf had gedaan (alsof ik nog eens even zelf mag opdraaien voor die lompe fout van hun dat alles teruggestuurd is). Ze zei dat het bedrag van de bestelling zelf de 13 was teruggeboekt naar mij. Wat dan ook wel weer typisch is, want waarom staan de verzendkosten dan eerder weer op mijn cc terwijl het bedrag van de bestelling eerder zou zijn teruggeboekt.

edit:
keek net nog eens even in de mail die ik van A&F heb ontvangen. Nu zag ik dat ik het mailtje waarin de vergoeding van de verzendkosten bevestigd werd op vrijdag is verstuurd (kreeg ik terwijl ik aan de telefoon zat, terwijl meisje net de verzendkosten had afgeboekt). Nu zag ik dat ik gister een mailtje heb ontvangen waarin werd bevestigd dat de artikelen zijn vergoed. Blijkbaar kwam een wakker typje er achter dat ze toch niet de goederen hadden afgeboekt. Hopelijk heb ik dit bedrag binnen enkele dagen op mijn credit card, dan kan ik eindelijk bestellen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Syytön op 19-11-2007 12:13:49 ]
  maandag 19 november 2007 @ 11:21:00 #194
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_54712505
quote:
Cool...ik ben daar wel eens geweest. En toen wist ik niet meer waar mijn auto stond.

[ Bericht 9% gewijzigd door Robertje op 19-11-2007 11:37:13 ]
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_54713864
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:05 schreef Syytön het volgende:
Ik vermoed trouwens dat dit alleen de verzendkosten zijn. Die had het meisje die ik vrijdag aan de telefoon had afgeboekt, omdat A&F dit niet zelf had gedaan (alsof ik nog eens even zelf mag opdraaien voor die lompe fout van hun dat alles teruggestuurd is). Ze zei dat het bedrag van de bestelling zelf de 13 was teruggeboekt naar mij. Wat dan ook wel weer typisch is, want waarom staan de verzendkosten dan eerder weer op mijn cc terwijl het bedrag van de bestelling eerder zou zijn teruggeboekt.

edit:
keek net nog eens even in de mail die ik van A&F heb ontvangen. Nu zag ik dat ik het mailtje waarin de vergoeding van de verzendkosten bevestigd werd op vrijdag is verstuurd (kreeg ik terwijl ik aan de telefoon zat, terwijl meisje net de verzendkosten had afgeboekt). Nu zag ik dat ik gister een mailtje heb ontvangen waarin werd bevestigd dat de artikelen zijn vergoed. Blijkbaar kwam een wakker typje er achter dat ze toch niet de goederen hadden afgeboekt. Hopelijk heb ik dit bedrag binnen enkele dagen op mijn credit card, dan kan ik eindelijk bestellen.
Kan je de hele zooi niet cancellen? Ze stikken er maar in met zulke belabberde service. En ik ga over een paar maanden toch naar NY dus dan koop ik het zelf wel in die winkel.
pi_54714174
Nee ik bestel nu wel. als het goed is, staat het geld binnen een paar dagen op mijn rekening en dan kan ik bestellen. Tenminste de order staat in principe al, alleen nog niet doorgevoerd vanwege de betaling die ik nu niet kon doen. N al die tijd en moeite die ik er nu in heb gestoken, daar ga ik nu niet voor cancellen.
  maandag 19 november 2007 @ 13:40:51 #197
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_54715560
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:35 schreef Syytön het volgende:
Na al die tijd en moeite die ik er nu in heb gestoken, daar ga ik nu niet voor cancellen.
Eensch.
Maar toch niet helemaal.
  maandag 19 november 2007 @ 17:34:04 #198
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_54720066
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:40 schreef Gizmore het volgende:

[..]

Eensch.
+1 vriendin steunen

Ik steun mee hoor
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_54734034
Geld staat weer op mijn credit card.. maar ik ben wel WEER geirriteerd, want de koers staat blijkbaar weer wat lager. Ik heb dus minder teruggekregen dan dat ik betaald heb. Weliswaar maar 5 euro, maar toch. Door die domme fouten van hun wordt ik daar elke keer de dupe van. Ik ga vandaag even bellen voor de bestelling, dan ga ik dit aankaarten, en als ik daar niets mee opschiet, ga ik ze gewoon bestoken met emails.. want ik wil wel iets ter compensatie.
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:32:30 #200
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54739840
Euro is ten opzichte van de dollar vandaag flink aan het stijgen $$

[ Bericht 2% gewijzigd door hmmmz op 20-11-2007 22:51:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: