wát een mongolenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:35 schreef Version1 het volgende:
[..]
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurd![]()
![]()
![]()
Tip van de FedEx medewerkster: bestel onder 316 euro [als ik het goed heb geluisterd] want dan is er geen certificaat nodig. [mijn bestelling was 64 euro te veel]
voor hoeveel heb je besteld? houd ons op de hoogtequote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Robertje het volgende:
Wat balen zeg. Stelletje slaapkoppen daar. Hopelijk komt ie van mij wel aan. Mijn pakje ligt nog steeds in Schiphol.
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:18 schreef Bertjeee het volgende:
Januari naar de USA. Koffertje leeg heen en vol terug. A&F en American Eagle hamsteren.
Zo te zien aan track & trace ligt het nu ergens op Newarkquote:Op donderdag 22 november 2007 22:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je besteld? houd ons op de hoogte
En hij gaat weer deze kant op. Ik hoop dat er iets verkeerd is met de track and trace.quote:Your item left the United States from NJI at 7:56 AM on November 22
Zei toch dat het via Amazon kon?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net 50ml Fierce binnengekregen:
Heb hem besteld via amazon.com, daar werd hij aangeboden via PerfumeEmporium.com.
Ben blij dat zij tenminste wel geurtjes verzenden naar het buitenland.
Heb er $54.49 + $14.50 shipping voor betaald, omgerekend zo'n ¤46,50.
Ze hadden uit zichzelf op de customs declaration sticker 'Gift' aangekruist en als omschrijving 'Scented Candle' met een waarde van $7, hahaha geweldig, scheelt mij weer extra douanekosten.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt het zeker voor vrijdag. Als het op maandag bij Abercrombie weggaat dan is het gewoon dinsdag in Nederland.
quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
lijkt me dan idd een verstandige keuzequote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef Syytön het volgende:
Hmmz, als ik voor vrijdag nog geen stap verder ben mt de bestelling, stop ik ermee en stort ik iedereen zijn geld weer terug.
Hij staat er nog steedsquote:Label/Receipt Number: CJ15 8944 151U S
Status: Into Foreign Customs
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |