En hij gaat weer deze kant op. Ik hoop dat er iets verkeerd is met de track and trace.quote:Your item left the United States from NJI at 7:56 AM on November 22
Zei toch dat het via Amazon kon?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net 50ml Fierce binnengekregen:
Heb hem besteld via amazon.com, daar werd hij aangeboden via PerfumeEmporium.com.
Ben blij dat zij tenminste wel geurtjes verzenden naar het buitenland.
Heb er $54.49 + $14.50 shipping voor betaald, omgerekend zo'n ¤46,50.
Ze hadden uit zichzelf op de customs declaration sticker 'Gift' aangekruist en als omschrijving 'Scented Candle' met een waarde van $7, hahaha geweldig, scheelt mij weer extra douanekosten.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt het zeker voor vrijdag. Als het op maandag bij Abercrombie weggaat dan is het gewoon dinsdag in Nederland.
quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
lijkt me dan idd een verstandige keuzequote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef Syytön het volgende:
Hmmz, als ik voor vrijdag nog geen stap verder ben mt de bestelling, stop ik ermee en stort ik iedereen zijn geld weer terug.
Hij staat er nog steedsquote:Label/Receipt Number: CJ15 8944 151U S
Status: Into Foreign Customs
quote:
Hoe lang moet ie daar nog staanquote:Label/Receipt Number: CJ15 8944 151U S
Status: Into Foreign Customs
Heb je wel al alle cash terug?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Syytön het volgende:
Ik heb een mailtje gehad van A&F dat ze dat probleem met certioficaten hebben verholpen, dus dat zou niet meer moeten voorkomen. Anders was ie wel eerder ook teruggestuurd.
Helaas nog geen reactie van hoofdkantoor.
Ik heb wel mijn geld teruggekregen... maar er was wel een klein verschil van 5 euro ivm weet ik veel, de wisselkoers en transactie kosten ofzo. Ben ik dus niet zo blij mee. Vooral niet omdat dit niet door mijn toedoen is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je wel al alle cash terug?
zodat er weer besteld kan worden ofzo iig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |