Nope, gewoon tegen streamers die tegen Brian waren en hem, Brian dus, te Gemert het "allerbeste" toegewenst hadden. Dat is het merendeel van de streamers......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
Brian en nuanceren?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
Was het zo druk in Gemert?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat waren dus zo'n (ruwe schatting) 80 procent van alle streamers?
Lieke wist te vertellen dat een mooie foto op de VillaVandaag stond.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat is waar ook! Hij zei dat ivm het gastenboek van Time out!~!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heeft Huub dat niet gezegd. Maar terzijde, waarom moet Brian dat nou weer weten?
What's the point?
Het valt me zowiezo op dat er de laatste weken héél veel info van achter aan de bewoners gegeven wordt.
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
1% in de PoPo, need I say more?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
Huub zei het niet tegen Brian, maar tegen Palma (dacht ik).quote:Op woensdag 7 november 2007 16:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Dat is ze blijkbaar alweer vergetenquote:
zeg, die avatar van jou... Ik denk telkens Nadia in de plee gepropt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kots op beiden met uw welnemen.....
In de varhaallijnen die nu uitgezet zijn valt Jaap helaas ook een beetje weg. Huub met Nadia? Lieke met Dennis? Huub en Brian het land in om geld te verdienen voor het goede doel? Dennis krijgt nog zijn lied?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
Natuurlijk wordt dat wel vergeten. Alles om Huub zwart te maken. Dat doet Brian toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
IEDEREEN steekt beter af bij Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trok het wat verder dan die twee nietliedjes. Ik denk ook dat in real life Huub beter overkomt dan Brian. Meer echt, meer to the point. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien het oeverloze gewauwel dat Brian doorgaans uit zijn mond laat rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |