Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zou, volgens Brian, de streamers "kansloos"hebben genoemd....
Kennelijk wil Brian, Huub zwart maken..... Zou er dan toch een sms-eindstrijd komen ?
uiteraardquote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een poging om te laten zien dat Huub heel slecht is, en dat heilige Brian alle lookies lief heeft als zijn eigen kinderen.
Dit is een typische Brian aktie. Heel sneaky natuurlijk en achter laat dat toch even door zodat het net nog even wordt opgevangen door ons en wij denken dat Huub denkt dat wij kansloos zijn en daarom niet meer op hem zullen stemmen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef STAP01 het volgende:
Brian zegt dat Huub gezegd heeft: al die kansloze mensen die naar ons kijken...en weg beeld.
Ik vind Huub tegenwoordig ook zo sfeerloos. Een leuk lampenkapje zou wonderen doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ambities)
Brian: Huub heeft niet meer de ambiance zoals hij vroeger had.
Juist, en ik begrijp het best van hem, daar wordt je ook gefrustreerd vanquote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje zwaar over de pis dat alles wat er vorige week is gebeurd totaal geen gevolgen voor wie dan ook heeft gehad.
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een typische Brian aktie. Heel sneaky natuurlijk en achter laat dat toch even door zodat het net nog even wordt opgevangen door ons en wij denken dat Huub denkt dat wij kansloos zijn en daarom niet meer op hem zullen stemmen.
Ik denk dat Brian harder met zijn neus op de feiten zal worden gedrukt dan Huub. Alhoewel allebei wel down to earth moeten komen, straks is het verschil tussen gedachte en reële populairteit bij Brian vele malen groter dan bij Huub, schat ik zo in.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian en Huub zijn beiden het aardse ontstegen en denken dat ze inmiddels "sterren" zijn. Wat zal ze dat toch tegenvallen, een paar maanden nadat ze DGK verlaten hebben.
Jij was erbij?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Die opmerking heeft hij wel degelijk geplaats maar in een hele andere context.quote:
Ambiance???quote:Op woensdag 7 november 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
Brian: Huub heeft niet meer de ambiance zoals hij vroeger had.
Jep, en toch denk ik dat Brian eerder te pimpen valt dan Huub. Beiden hebben een waardeloos lied, maar als ik ze vergelijk dan is het totaal van Brian toch een stuk gelikter dan dat van Huub.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian harder met zijn neus op de feiten zal worden gedrukt dan Huub. Alhoewel allebei wel down to earth moeten komen, straks is het verschil tussen gedachte en reële populairteit bij Brian vele malen groter dan bij Huub, schat ik zo in.
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.
En dat waren dus zo'n (ruwe schatting) 80 procent van alle streamers?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die opmerking heeft hij wel degelijk geplaats maar in een hele andere context.
De aanleiding was dat er mensen in Gemert anti Brian waren en dat ook riepen. Huub zei toen : Dat zijn kansloze streamers, streamers die schelden op wie dan ook vind ik altijd kansloos.
Of wat waxinelichtjes in de vorm van, I love you.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Huub tegenwoordig ook zo sfeerloos. Een leuk lampenkapje zou wonderen doen.
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zie ik Huub er wel voor aan om dat te zeggen.
Zo heeft Huub dat niet gezegd. Maar terzijde, waarom moet Brian dat nou weer weten?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:10 schreef Nostalgist het volgende:
Huub zou, volgens Brian, de streamers "kansloos"hebben genoemd....
Kennelijk wil Brian, Huub zwart maken..... Zou er dan toch een sms-eindstrijd komen ?
Ik kots op beiden met uw welnemen.....quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef riri het volgende:
Huub is qua persoon echt geliefd bij mensen...Brian echt niet...staat niet voor niets laag in de popupoll...kijk maar eens naar Nadia...die staat niet voor niets onderaan
Ik trok het wat verder dan die twee nietliedjes. Ik denk ook dat in real life Huub beter overkomt dan Brian. Meer echt, meer to the point. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien het oeverloze gewauwel dat Brian doorgaans uit zijn mond laat rollenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jep, en toch denk ik dat Brian eerder te pimpen valt dan Huub. Beiden hebben een waardeloos lied, maar als ik ze vergelijk dan is het totaal van Brian toch een stuk gelikter dan dat van Huub.
Nope, gewoon tegen streamers die tegen Brian waren en hem, Brian dus, te Gemert het "allerbeste" toegewenst hadden. Dat is het merendeel van de streamers......quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
Brian en nuanceren?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
Was het zo druk in Gemert?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dat waren dus zo'n (ruwe schatting) 80 procent van alle streamers?
Lieke wist te vertellen dat een mooie foto op de VillaVandaag stond.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat is waar ook! Hij zei dat ivm het gastenboek van Time out!~!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huub een beetje kennende: In een totaal andere context....![]()
Maar ja, dat nuanceert Brian natuurlijk niet![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heeft Huub dat niet gezegd. Maar terzijde, waarom moet Brian dat nou weer weten?
What's the point?
Het valt me zowiezo op dat er de laatste weken héél veel info van achter aan de bewoners gegeven wordt.
Het lijkt wel alsof ze dagelijks een uurtje streams mogen kijken.
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dan wel in een bepaald context. Ik zie hem er voor aan streamers kansloos te noemen maar er wel direct bij te zeggen dat het hun brood is ofzoiets.
Huub moet eens leren om helemaal niets tegen Brian te zeggen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
1% in de PoPo, need I say more?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:23 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :maar japie is toch ook niet leuk meer om naar te kijken.....
NEE JIJ BENT LEUK
Huub zei het niet tegen Brian, maar tegen Palma (dacht ik).quote:Op woensdag 7 november 2007 16:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak bij Huub, dat ik denk, zeg nou niks tegen Brian,maar ja, iedere keer doet hij het weer, jammer...
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik je toch even teleurstellen, het waren namelijk letterlijk Huubs woorden afgelopen maandag. Brian liegt er niet één letter van.
Dat is ze blijkbaar alweer vergetenquote:
zeg, die avatar van jou... Ik denk telkens Nadia in de plee gepropt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kots op beiden met uw welnemen.....
In de varhaallijnen die nu uitgezet zijn valt Jaap helaas ook een beetje weg. Huub met Nadia? Lieke met Dennis? Huub en Brian het land in om geld te verdienen voor het goede doel? Dennis krijgt nog zijn lied?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
Natuurlijk wordt dat wel vergeten. Alles om Huub zwart te maken. Dat doet Brian toch ook?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
vergeet er dan niet bij te zeggen, dat Huub het zei in de context van de bedreigingen ri. Brian in het gastenboek van die disco.
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef avonne het volgende:
Nadia kan het niet laten Jaap nog maar eens zwart te maken
"Hij is toch helemaal niet leuk meer om naar te kijken?"
Ik zet de streams maar weer uit. Geef een seintje als Nadia alle hoeken van de kamer te zien krijgt.
IEDEREEN steekt beter af bij Brianquote:Op woensdag 7 november 2007 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik trok het wat verder dan die twee nietliedjes. Ik denk ook dat in real life Huub beter overkomt dan Brian. Meer echt, meer to the point. Maar dat is ook niet zo moeilijk gezien het oeverloze gewauwel dat Brian doorgaans uit zijn mond laat rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |