ONDANKS MILJONAIR ALS VRIEND IN GELDNOOD! NATASIA PRAAT ALLEEN NOG MET MEDIA VOOR GELD
(7-11-2007) Natasia Blank, de zelfbenoemde zwarte diva uit De Gouden Kooi, zit financieel aan de grond. De vrouw die recent pochte een miljonair aan de haak gesalgen te hebben, zegt vandaag alleen nog maar voor geld met de media te praten omdat ze dat geld nodig heeft om haar twee kindertjes te voeden...
Natasia Blank lijkt nog twee troeven achter de hand te hebben om uit haar financiele problemen te komen; een boek over haar belevenissen in De Gouden Kooi en het verkopen van haar Gouden Kooi-contract vol met geheime informatie over het programma....
Voor het boek lijkt echter =voralsnog- geen uitgever te vinden te zijn en ook de kopers voor haar Gouden Kooi-contract staan bepaald niet in de rij. Dat Natasia financiele nod heeft is overigens merkwaardig, want de diva beweerde na haar vertrek uit De Gouden Kooi een miljonair aan de haak gesalgen te hebben.
Volgens Natasia zou het om ene Tjeerd gaan. "Ik heb weer iemand die lekker aan mijn borsten kan knabbelen", zo vertelde ze toen openhartig. Maar het lijkt er nu op dat miljonair Tjeerd is uitgeknabbeld. Of de verhalen zijn toch waar dat Tjeerd helemaal geen miljoenen bezat of dat hij slechts in de fantasie van Natasia zou hebben bestaan.
Recent werd overigens al duidelijk dat het banksaldo van de diva rood kleurde toen zij zich bij de gemeente veroegde voor een uitkering. De lijkt zij nu gekregen te hebben, want ze ontvangt nu maandelijks een persoonsgebonden budget zodat ze in ieder geval haar zieke zoontje Yairo , die een levertransplantatie onderging, kan verzorgen.
In een uiterste poging om nu toch nog wat geld te verdienen wil ze nu alleen nog maar met de media pratenals daar een vergoeding tegenover staat. "Ik zit in geldnood en moet toch voor mijn kindjes zorgen", zo laat ze woensdag een journalist weten. "Daarom beantwoord ik alleen maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat..."