Die kunnen inderdaad nog lang dreamen of beautyquote:
Totale verbouwing?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Naad had het over iets leuks voor haar dat begint met een 't'
Ha nu is er reden om te pimpampettenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Tandarts!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totale verbouwing?
Teruggeworpen worden in de zee?
Tafeltennis toernooi in China?
Tietenlift?
waarom wordt zij nog steeds als een koninginnetje verwend, dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
Nou, ze zijn wèl doorgestyled (een begrip wat ik hier voor het eerst gehoord heb), het is allemaal even goedkoop en trashyquote:Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die kunnen inderdaad nog lang dreamen of beauty
Wát een visitekaartje!
Tjampoo???quote:Op woensdag 7 november 2007 15:13 schreef STAP01 het volgende:
En goedkoop, trashy en teveel van het goede is precies wat doorgestyled is. Less is more, jeweetsquote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, ze zijn wèl doorgestyled (een begrip wat ik hier voor het eerst gehoord heb), het is allemaal even goedkoop en trashy![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:16 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom wordt zij nog steeds als een koninginnetje verwend, dan?
Een waardige opvolger van ZDNGMW
Je doet aan SM of je doet het niet, een paar striemen of blauwe plekken horen erbij hoor, onze kreuner moet niet zeurenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:18 schreef Dark het volgende:
Naad tegen Amanda - Mijn moeder had gebeld, want ze zag, dat ik onder de blauwe plekken zat en Luc onder de striemen......... en ik dacht dat de streams op zwart stonden, maar ze had zitten streamen..........
Naad heeft weer een hoop info gekregen van de buren!
Mooie OP en idd een mooi getal.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef Nostalgist het volgende:
OP klaar....
Huub gaat weer voor een SL.....
Hij gaf bij Jaap aan, dat hij het wel weer leuk zou vinden om voor een SL te zorgen...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP en idd een mooi getal.![]()
Wat zegt Huub dan, vertel.
Aha, thnx.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij gaf bij Jaap aan, dat hij het wel weer leuk zou vinden om voor een SL te zorgen...
"Zal ik je met een pump proberen te slaan, maar dat niemand ziet hoe het afloopt ? "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |