jah, wat een kneuzenactie was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:18 schreef SatanicWarrior het volgende:
Zou een mod mijn topic [TK] Merkkleding Opruiming! kunnen opschonen, een aantal pubertjes loopt mijn topic te verkloten en mij vals te beschuldigen. Bij voorbaat dank.
donequote:Op vrijdag 14 december 2007 19:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Creative Zen Stone Plus (2 GB + FM radio) verkocht!
Heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, wat een kneuzenactie was dat zeg.
Ik heb gelijk de OP even aangepast voor je
ik heb er in de gauwigheid eerlijk gezegd niet op gelet, maar ik vind jouw opmerking zeer terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:21 schreef Adelante het volgende:
[TK] Makkelijk mobiel nummer: 06 21 61 6666
waarom mogen concertkaarten alleen voor de kostprijs worden aangeboden en kunnen deze simkaarten verkocht worden met grove winst? beetje dubbel gevoel bij
eigenlijk zoek je een dienst en dat mag/mocht niet op v&aquote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Kan de naar in de TT in een r worden veranderd?
[GEZ] Utrechtenaar!
Bij voorbaat dank.
Dan mag ie naar een ander subforum worden geschopt?quote:Op maandag 17 december 2007 14:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
eigenlijk zoek je een dienst en dat mag/mocht niet op v&a
Daarom zijn wij V&A, om er wel wat van te zeggenquote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ah toe? Als je zoiets zou vragen in het centrale Utrecht-topic of in GC wordt er vast een oog dicht geknepen of zelfs helemaal niets van gezegd.
ehm, het verwijderen van biedingen en deals lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig, je weet maar nooit waar het goed voor is.quote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Fred mag er een flinke bezem door [TK] Heel veel DVD's PART II-De laatste update!! alsjeblieft? Op dit moment heb ik geen enkele transactie meer open staan dus wat mij betreft kunnen alle posts gewist worden. Dank
Daar heb je misschien wel gelijk in. Ga ik voor een nieuw topic want deze is een beetje te lang geworden. Gooi jij een slotje op deze? Dank!quote:Op maandag 17 december 2007 14:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ehm, het verwijderen van biedingen en deals lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig, je weet maar nooit waar het goed voor is.
Als je echt een "leeg" topic wil hebben sta je vrij om een nieuw topic te maken
Ik zag dat je ook al had zitten schonen. Sorry als je dat voor niks hebt gedaan. Iig bedankt voor je hulp.quote:Op maandag 17 december 2007 14:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar heb je misschien wel gelijk in. Ga ik voor een nieuw topic want deze is een beetje te lang geworden. Gooi jij een slotje op deze? Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |