abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205423
Er wordt hier nogal veel gediscussieerd over wie er nu wel en wie niet schijnheilig is.

Maar zijn ze het niet allemaal.

Dit naar aanleiding van de verschillende motivaties om mee te doen van de diverse deelnemers (sters)

"Om een beter zelfbeeld te krijgen"
"Om mezelf beter te leren kennen"

etc. etc.

Ben je niet gewoon eerlijk als je als deelnemer gewoon zegt dat je voor die 250.000 piek gaat ?

n.b. waar je volgens mij geen kansspelbelasting over betaalt maar gewoon inkomsten belasting maar detail

KutKip !!!!!!
pi_205424
ff over dat detail:
Volgens Hummeles moeten ze over die 250k wel kansspelbelasting betalen. (zelf gehoord na OMB in de kantine van de studio)
Snap je?
Ja?
Leg mij dan ook ff uit wat ik bedoel....
pi_205425
Ik denk dat er meerder motieven meespelen om mee te doen. Geld, jezelf leren kennen, voor de lol, gewoon...de ervaring....etc.

Ieder mens is weleens schijnheilig of niet helemaal eerlijk, en sowieso is de situatie waar de bewoners inzitten niet te vergelijken met het "gewone" leven.

pi_205426
quote:
op 10-22-1999 om 12:55 PM schreef EaZy het volgende:
ff over dat detail:
Volgens Hummeles moeten ze over die 250k wel kansspelbelasting betalen. (zelf gehoord na OMB in de kantine van de studio)

UHHHH, ze? d'r wint maar eentje.
en kansspelbelasting hoeveel is dat?

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:17:00 #5
1157 Frodo
absoluut géén newbie
pi_205427
Addapt and Improve!

alleen daarmee win je BB wie dat het beste kan is dan ook de meest schijnheilige

pokemuuuuuuuuhhhh!!!
pi_205428
Wat is schijnheilig? Ik bedoel ik praat soms ook over mensen die dit zelf beter niet horen! In bijvoorbeeld een sportteam of een groep collega's zijn er altijd mensen waaraan je je ergert. Worden zulke mensen in "de maatschapij" ook niet besproken? Dit schijnheilige roddelen doet iedereen, alleen laten ze het bij BB gewoon overduidelijk zien (meestal 5 a 10 minuten in een 30 minuten uitzending).
Daarmij is mijn antwoord op de topic: JA.

Mijn wedervraag is: Zijn we niet allemaal schijnheilig?

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')