Hij wil matten. Omdat ik goeie zin heb mag hij zelf de kleur uitzoekenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
noem je mijn M nou een ei?! [afbeelding]
jaquote:
is goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef BrandX het volgende:
mensen, ik ga er van tussen, ik zie u wellicht vanavond nog online in leven en welzijn, en anders wellicht morgen [afbeelding]
eet je wel eens wat anders als appelmoes?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
Appelmoes als lunch
ik heb zo'n donker bruine vermoeden dat ik jou moet feliciteren Cross....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
Appelmoes als lunch
Bier. Elk glas is equivalent aan een bruine boterham met kaas.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
eet je wel eens wat anders als appelmoes? [afbeelding]
dus.... bier en appelmoes is een complete maaltijd?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bier. Elk glas is equivalent aan een bruine boterham met kaas.
ow? wij deden toch niet aan meetings?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
we zijn uitgenodigd voor koffie bij Muck en MPG....![]()
![]()
Nee. Doch polly kan zich er blijkbaar mee voeden.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
dus.... bier en appelmoes is een complete maaltijd? [afbeelding]
Veel plezier/succes/etc..quote:
jij doet niet aan meetings...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow? wij deden toch niet aan meetings?![]()
Tis net zon romantisch restaurantjeMuck & MPG's place
Geen ruzie maken he schatjesquote:Op donderdag 8 november 2007 16:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij doet niet aan meetings... [afbeelding]
als hij niet aan meetings deed...waren we ook niet al 5 maandjes bij elkaar....quote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen ruzie maken he schatjes
Wij doen narmaal ook niet aan meetings... Maar soms maken we een uitzondering![]()
Narmaal? doe es normaal johquote:Op donderdag 8 november 2007 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen ruzie maken he schatjes
Wij doen narmaal ook niet aan meetings... Maar soms maken we een uitzondering![]()
klopt als een busquote:Op donderdag 8 november 2007 16:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij deed niet aan meetings...![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als hij niet aan meetings deed...waren we ook niet al 5 maandjes bij elkaar....![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als hij niet aan meetings deed...waren we ook niet al 5 maandjes bij elkaar.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |