Nee: "Urzaiz vloert Rotterdam"quote:Op woensdag 7 november 2007 20:47 schreef Jasza het volgende:
Zondag moeten we zingen: Bakstenen op Rotterdam?
Alchidesquote:Op woensdag 7 november 2007 20:50 schreef Tommeke het volgende:
Zag Alcides net, El Tanque had dat reclamebord gewoon doormidden gekopt
Net zoveel CL doelpunten als Kuyt in zijn hele carrierequote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar Babel dus gisteren in 5 minuten vaker gescoord dan bij Ajax in het hele afgelopen seizoen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
deal.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:31 schreef Ordinair het volgende:
Als hij zondag daadwerkelijk echt een doelpunt scoort haal ik een Ajax shirt met El Tanque erop. En is hij de grootste cult sinds jaren!
Tijd voor een Urzaiz topic?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
Als hij zondag een doelpunt maakt, pleit ik ervoor de eretribune naar Urzaiz te vernoemen. Wellicht dat zijn naam in rood-witte stoeltjes in de Arena kan worden weergegeven in de nabije toekomst.
Precies, maar de kwaliteiten en populariteit van onze Spaansche beul zijn dusdanig groot dat één topic niet voldoende is om de kennis en wetenswaardigheden over deze held in te vermelden.quote:
kk grote huillach op mijn smoelquote:Op woensdag 7 november 2007 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, maar de kwaliteiten en populariteit van onze Spaansche beul zijn dusdanig groot dat één topic niet voldoende is om de kennis en wetenswaardigheden over deze held in te vermelden.
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is er al lang hoor!
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Als hij club topscoorder wordt neem ik een tattoo van El Tanque.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Het is wachten wie de eerste "El Tanque" tattoo neemt
Dat gaan we even laten veranderen!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?
Een uitroepteken was gepaster geweest!quote:Op woensdag 7 november 2007 21:42 schreef Blight het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk een vraagteken in de TT?
quote:Op woensdag 7 november 2007 21:32 schreef Urquhart het volgende:
stam?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:59 schreef Tommeke het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we een speler hadden die zo snel zo'n cultheld werd?
Stam kan geen cultheld zijn, dat is gewoon een topper.quote:
quote:Urzaíz is hard op weg om een grote cultheld te worden. EL TANQUE zoals hij liefkozend wordt genoemd, heeft de harten van de vele supporters al gestolen. Op het internetforum van Fok! is er zelfs een speciaal topic aan hem gewijd. Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:11 schreef sjimz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ismael_Urza%C3%ADz#Clubvoetbal
[..]
Zo ziet het er bij mij uit.quote:EL TANQUE zoals hij liefkozend wordt genoemd, heeft de harten van de vele supporters al gestolen. Op het internetforum van Fok! is er zelfs een speciaal topic aan hem gewijd. http:// forum.fok.nl/topic/ 1057045
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:24 schreef Ordinair het volgende:
[ afbeelding ]
"Voordat ik pro werd, was ik ongediertebestrijder. Vandaag kan ik eindelijk mijn talenten weer gebruiken."
Ik ookquote:Op woensdag 7 november 2007 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Urzaiz
Wat een rotkop heeft die gast eigenlijk.
Met PES 2008 gebruik ik hem als supersub, hij komt erin voor Huntelaar in de 75e minuut en in 10 wedstrijden heeft hij er nu al 6 inliggen. Elke keer als hij scoort tovert toch een glimlach op mijn gezicht, dat heb ik bij geen enkele andere speler.
ik heb Larsson gekochtquote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ookHij komt er elke 2e helft weer in hoor
En hij pikt zijn goaltjes ook wel mee.
Elk nadeel heb z'n voordeel sprak een groot filosoof eens.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb hem in PES 2008 als eerste spits.
Huntelaar is 6 maanden geblesseerd
EL TANQUE is topscorer met 25 goals in 19 wedstrijdenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel sprak een groot filosoof eens.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil een tifo-actie voor Urzaiz vergelijkbaar met die van Gomes bij PSV.
Zit ie daar zo op de bank van Huh que pasa![]()
Ik zie het verband nietquote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tofquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Is dat Urzaiz-grapje nou niet een keertje leuk geweest?
en nu gaat iemand me quoten met 'hoezo 'grapje?, hoe voorspelbaar'![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:04 schreef Brammie het volgende:
Mijn god, die foto![]()
Doet niet onder voor de gemiddelde breezerjongere
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Breezers por favor!!!
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een treinquote:Op woensdag 7 november 2007 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee joh, zolang deze held bij Ajax speelt blijft het tof.
Dan heb je het ook over iemand. Alles wat niet met psv en Argentinie te maken hebben is slecht. Vraag me af wanneer de glazen van zijn bril eens vies worden, kan ie 'm eindelijk eens afzetten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef sjimz het volgende:
DAM snapt het EL Tanque topic nog niet echt
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Mwoah. Dan hadden ze beter Henk Vos kunnen halen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat toch ook met Mols doen![]()
Mols mag Ismaël z'n veters nog niet strikken!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Amen!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies. Ik vind trouwens dat onze Adrie in de kampioenswedstrijd Urzaiz aanvoerder moet maken, zodat hij vervolgens de schaal in de lucht mag houden nu Jaap er niet meer bij is. Vervolgens maken ze er een foto van, zetten het op een poster en het verkoopt als een trein
Neequote:
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Van Geel hier meeleest, want een contractverlenging lijkt me wel op z'n plaats. Allemaal leuk en aardig dat hij nu met Maduro om de tafel zit, maar El Tanque verdient ook wat.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, straks wil ie nog een jaar verlengen
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Jaja. Nu nog een grote mond, maar zondag piepen omdat Urzaiz jullie alle hoeken van het veld laat zien.
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Die adoratie gaat nu wel fakking te ver en begint te irriteren.
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh jongens, iedereen stoppen nu. Nasje begint zich te irriteren..
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
de volgende moet even een PM sturen. anders raakt het teveel offtopicquote:Op woensdag 7 november 2007 23:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Hee Houniet kan je deze plaatjes in mijn huidige avatar der bij doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar dat was ook het risico bij het aantrekken van Urzaiz. Je had van tevoren kunnen weten dat bij het binnenhalen van zo'n cultheld er een hoge adoratie zou kunnen ontstaan.
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:23 schreef De_Brandweer het volgende:
Prachtig al die avatars![]()
Ik zat bij de bekerwedstrijd laatst op noord 1e ring en toen zwaaide urzaiz naar me
wat een wedstrijdquote:
Ja, vast.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
wat een wedstrijdik was erbij toen ik jong was met me pa die Feyenoorder is in het Feyenoord vak en dan lekker juichen toen Ajax scoorden
![]()
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.quote:Op donderdag 8 november 2007 07:42 schreef Black-Death het volgende:ik droomde vannacht dat Urzaiz de winnende maakte
quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Irriteren mag niet hoor. Dat is een ongeschreven regel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 08:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ze een huis op m'n buik aan het bouwen waren.
Word ik wakker , kijk ik zo naar beneden , staat de eerste paal d'r al![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Urzaiz is een prutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |