Helemaal geen striae is niet waar, ik geloof dat ik er bij Jessai of Chinook drie kreeg, maar die zie je eigenlijk alleen als je het weet. En mijn heupen zitten er vol mee dankzij een groeispurt rond mijn dertiendequote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Tan, jij had inderdaad een behoorlijke buik toen je zwanger was van Juna. En dit keer niet anders hoor. Maar geen straie na al die zwangerschappen, wow
totaal offtopic natuurlijk, maar dat heb ik ook nog steedsquote:Op donderdag 29 november 2007 20:16 schreef MeNicole het volgende:
En ik weet niet waarom maar jij ziet er heel anders uit dan ik me had voorgesteld. Ik heb steeds het plaatje van je avatar in mijn hoofd. Alsof je daarop zou lijken
raar eigenlijk hoe gedachtes werken hequote:Op donderdag 29 november 2007 21:22 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
totaal offtopic natuurlijk, maar dat heb ik ook nog steeds
Erg he... maar dat komt omdat het ook echt niet uit maak wat ik doe, er is altijd wel iets geks, en dus ging ik maar naar buiten kijken.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE wat sta je er stijfjes op bij die bovenste
Die met laarsjes is lief
Absoluut! Het is ook mooi gedaan hoor!!! (bij mij vlogen de strepen er in de laatste 3 weken opeens op en voor die tijd heb ik 0 foto's gemaakt... grrrr..quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
Hey... 1 dingetje mag er dan toch wel geperfectioneerd worden?![]()
Tuurlijk, ik ben van plan voorlopig nog met fotograferen door te gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:53 schreef Fruppel het volgende:
BE wat een mooie foto's en wat leuk om een keer een foto met hoofd te zien [afbeelding]!
MissBliss ik ben nog niet zwanger maar mag ik je wel onthouden voor het moment dat ik het wel ben [afbeelding] , als je oproep dan nog van kracht is zou ik het erg leuk vinden te modellen voor je!
Geen idee wanneer het dan word maar ik hou je in gedachtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben van plan voorlopig nog met fotograferen door te gaan
Bij mij is het heel simpel. Ik heb een hele diepe navelquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef Suerte het volgende:
Mooie buikfoto's komen er weer voorbij!
Leuk, die foto's met lipstick, Webkim![]()
BE, die foto met die laarsjes is echt te lief
Het valt me op dat bij de meeste de naveltjes nog mooi naar binnen zitten (bij mij staatie nu gelijk aan m'n buik).
Ik ook. Als kind zat ik er altijd in te gravenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:23 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Bij mij is het heel simpel. Ik heb een hele diepe navel![]()
Heeft wel even geduurd voordat ik de bodem zag.
Ik zit er nog steeds in te frutsen ook voor de zwangerschapquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ook. Als kind zat ik er altijd in te gravenMet als gevolg een eeuwig ontstoken navel. Is nog goedgekomen hoor
ik peuter niet meer.
Maar bij sommigen zie je bij een zwangere buik idd zo'n bolletje ipv een navel, daar is de mijne te diep voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |