Dan heb je geluk dit is egt zo verrot!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:35 schreef GI het volgende:
Nooit last van.
Dat hoop ik dan maar dan kan ik mijn kans slaanquote:Op woensdag 7 november 2007 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
Vakantie liefdes houden niet vaak lang stand.
Jij zal het vast weten. Fag. no Homo.quote:
Wil je wel zo'n geval dat voor de korte heftige romances gaat?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef RToTheOelie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar dan kan ik mijn kans slaan![]()
![]()
Met andere woorden, de dame in kwestie kan nog makkelijk een paar EU landen af voordat TS ook maar toe durft te geven dat hij haar kusjes wil geven.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef Liquidootje het volgende:
oh en je bent zeker zo'n heel terughoudend persoontje die gewoon te laat is
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:41 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jij zal het vast weten. Fag. no Homo.
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met andere woorden, de dame in kwestie kan nog makkelijk een paar EU landen af voordat TS ook maar toe durft te geven dat hij haar kusjes wil geven.
Lolquote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met andere woorden, de dame in kwestie kan nog makkelijk een paar EU landen af voordat TS ook maar toe durft te geven dat hij haar kusjes wil geven.
Maar blijkbaar vindt ze dat niet van jou.quote:
Klopt,maar daarom is het nog niet leuk om daar op te wachten en daarna tweede keus te zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:36 schreef Liquidootje het volgende:
Vakantie liefdes houden niet vaak lang stand.
Jah zo gaat het ook!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef mgerben het volgende:
[..]
Klopt,maar daarom is het nog niet leuk om daar op te wachten en daarna tweede keus te zijn.![]()
Weinig kans, juist omdat je in die periode als een schoothondje achter haar aanloopt en daarmee je kansen voor als ze weer vrij is de grond instampt.
Dan heb je de verkeerde voor jequote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef jpg97 het volgende:
Shit, Engelsen zijn zo damn ugly.. als je dáár je vriendin aan verliest dan moet je er haast uit zien als een soort van gesmolten quasimodo![]()
Mwoah. Een Ewan McGregor of een Jude Law zou ik niet zo snel damn ugly noemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef jpg97 het volgende:
Shit, Engelsen zijn zo damn ugly.. als je dáár je vriendin aan verliest dan moet je er haast uit zien als een soort van gesmolten quasimodo![]()
Aaaah ik ben zn naam kwijt!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah. Een Ewan McGregor of een Jude Law zou ik niet zo snel damn ugly noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |