zo, steek die maar in je zak.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Als Ajacied een prijs neerleggen?
Als Ajacied zou ik hardstikke zuinig zijn op die prijzen die jullie in vroeger tijden gehaald hebben, toen er nog échte goed spelers bij jullie club speelden er er nog wel eens gewonnen werd...
Hooijdonk weet wat het is de topprijzen te halen, die haalde zelfs europese bekers binnen , wat die jongetjes van Ajax niet meer gelukt is daarna
Maar arrogant overkomen doen die ajacieden nog wel, oh boy, die hebben grote monden alsof ze niet door derderangs amateurclubs bijna uit de beke geworpen worden en scandinavische subtoppers hen uit europa kegelen...
Hooijdonk mag dan een lul zijn.. iig is het een lul die europese prijzen binnenhaalde... daarvoor mag best een zeker respect bestaan door sukkeltjes die dat niet lukt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Als Ajacied zou ik hardstikke zuinig zijn op die prijzen die jullie in héél vroeger tijden gehaald hebben, toen er nog échte goed spelers bij jullie club speelden er er nog wel eens gewonnen werd...
En toen jij waarschijnlijk nog op school zat, en niet de klantgegevens van je werkgever op straat gooide, waarvoor je werkgever je vast dankbaar zal zijn
Hooijdonk weet wat het is de topprijzen te halen, die haalde zelfs europese bekers binnen , wat die jongetjes van Ajax niet meer gelukt is daarna
Maar arrogant overkomen doen die ajacieden nog wel, oh boy, die hebben grote monden alsof ze niet door derderangs amateurclubs bijna uit de beke geworpen worden en scandinavische subtoppers hen uit europa kegelen...
Hooijdonk mag dan een lul zijn.. iig is het een lul die europese prijzen binnenhaalde... daarvoor mag best een zeker respect bestaan door sukkeltjes die dat niet lukt.
Haha, wat ben jij hypocriet. "Ajacieden" beschuldigen van teren op het verleden, en in de volgende alinea van Hooijdonk vereren omdat hij in het verleden een cupje heeft gewonnen..quote:Op woensdag 7 november 2007 10:14 schreef RM-rf het volgende:
Geniaal!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:32 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Lees dan de quotes even balskippy.
Idd. TS is echt een mongool. Maar degene die hier echt werk van gaat maken, moeten ze voor het leven bannen. Dan ben je echt zo sneu...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
TS is een domme ezel. Maar moet ie nou gelijk prive kapot gemaakt worden? Als dat automatisch zo gaat, so be it. Maar zijn werkgever mailen is een beetje sneu.
Daar ben ik het wel mee eens ja. Vandaar dat ik z'n naam ook niet ga plaatsen, dat gaat weer wat te ver. Maar TS mag best wel even zweten, dit soort informatie is vertrouwelijk en zo moet je daar ook mee omgaan.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. TS is echt een mongool. Maar degene die hier echt werk van gaat maken, moeten ze voor het leven bannen. Dan ben je echt zo sneu...
Zeker. Laat hem maar zweten.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef MarBu het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja. Vandaar dat ik z'n naam ook niet ga plaatsen, dat gaat weer wat te ver. Maar TS mag best wel even zweten, dit soort informatie is vertrouwelijk en zo moet je daar ook mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |