quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!![]()
Er stond 'Ik was het niet' ..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, nee... Even gekeken, en ik heb vannacht geen p0rno verstuurd. En ingoing is er ook al niets spannends te zien.
Hallo, das me nieuwe hartsvriendin, we vallen op dezelfde mannen, hebben dezelfde humor...quote:
Ik ken wel een 'ikweetniets' maar geen 'ikwashetniet'. Het is me allemaal nog steeds een raadsel.quote:
Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quotenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken wel een 'ikweetniets' maar geen 'ikwashetniet'. Het is me allemaal nog steeds een raadsel.
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, jeeeeeeeeeeeeeeeeezus..moet ik nu PM ettjes hier gaan quoten![]()
Owkeeeeeeeeeeeeeeej binnen nu en één minuut dan maar weer, darling!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Of gewoon minder cryptisch doen zodat een ander je begrijpt?![]()
Kunnen ze dat tegewoordig ookquote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Muis, ik ga je steeds meer waarderen.....je bent meer dan regelmatig goed scherp....![]()
![]()
Je kan het ook overdrijvenquote:
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm heb wel ff een borrel genomen, na deze heftige dag.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de Anthony-Zeus rel niet kennen.![]()
Alice Cooper....quote:
Goed al heb ik natuurlijk wel de wens dat ze onder de bank vandan komen. Maar ik weet dat ze dat doen als ik foetsie ben. (duurt niet lang denk ik dit vergt een hoop energie van me) Maar ging net ff dgk kijken en ik hoorde SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSss Hihihihihi.. Ze balen dus echt van me .. Maar ff gespiekt en dan liggen ze daar met zijn tweetjes.. Mijn hart breekt.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat je een tijdje bent gaan uitrusten. Hoe gaat het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |