Dus daar zit je nou... toch een beetje een vreemde in eigen huis ineensquote:Op woensdag 7 november 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben net 2 uurtjes thuis. Heb wat brokjes op schoteltjes gedaan , en bak water (onder de bank). Maar denk dat wel een tijdje onder de bank bivakeren. Als ik weg ben zullen ze wel op onderzoek uitgaan.
Gaat nog steeds over die 30 jarige met zijn vriendin van 19?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WALCHELIJK!
Wehehe, ik vind het hilarisch en goed voor die opschepperige teringkneus.
Dan had je vermoedelijk goed voer voor zequote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat geldt ook weer niet voor allen, ik had hier een logékat en die ging naar één dag al naar buiten (was weggeglipt, en ik liep nog in mijn ponnetje), die kwam na 2 uur gwoon weer aankakken..
Acht, dit was gewoon een puber van 19 die heleemaal trots was dat hij had gescoord. Volgens mij niets ernstigs, alleen wel ontzettend dom om het buiten op het net te zetten. Hij had beter, zoals alle jongetjes op die leeftijd doen, kunnen pochen in z'n vriendenkring.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, want het interesseert me geen FokFuck, maar dat hier sicko's ronddwalen, jarenlang, is mij wel duidelijk!
Love is all that counts my dear, en aangezien katten een extra zintuig hebben..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan had je vermoedelijk goed voer voor ze![]()
Dat jij dat leest, kom op man, verlaag je niet!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Acht, dit was gewoon een puber van 19 die heleemaal trots was dat hij had gescoord. Volgens mij niets ernstigs, alleen wel ontzettend dom om het buiten op het net te zetten. Hij had beter, zoals alle jongetjes op die leeftijd doen, kunnen pochen in z'n vriendenkring.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die de Anthony-Zeus rel niet kennen.![]()
Wordt er in jouw geval tenminste nog geragd...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Katten, mooie beesten, jammer dat ze zo verharen en je iedere dag met die stofzuiger door het huis moet raggen
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....quote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt er in jouw geval tenminste nog geragd...![]()
flauw..ik weet uit
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....
Beulquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Valt wel mee, we namen er een hond bij, en waar die ene kat samen met dat beest in de mand lag, zat die andere hem continu uit te dagen. Bokkesprongen voor z'n neus maken en dan weg rennen. Als die hond er op ging en hem blaffend achterna rende, kreeg hij een haal over z'n neus. Na twee dierenartsbezoeken om die hondeneus te laten behandelen hebben we die katten maar bij een ander adres ondergebracht.....
Wie was dat nu in de vroege ochtend, snapte er geen reet van?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.
Jep, juist geconstateerd.....zo gaat het in het leven. First in, first outquote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus de twee dieren die er het eerst waren moesten wijken voor 1 dier dat er later bij kwam.
Nou, ik snap het ook niet, want ik weet niet wat je bedoeltquote:Op woensdag 7 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie was dat nu in de vroege ochtend, snapte er geen reet van?![]()
Zou willen dat dat in DGK ook gold, met name tav Brian...quote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, juist geconstateerd.....zo gaat het in het leven. First in, first out
Check you're outgoing PM darling..oneerbare voorstellen..quote:Op woensdag 7 november 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik snap het ook niet, want ik weet niet wat je bedoelt![]()
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zou willen dat dat in DGK ook gold, met name tav Brian...![]()
Hmm, nee... Even gekeken, en ik heb vannacht geen p0rno verstuurd. En ingoing is er ook al niets spannends te zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Check you're outgoing PM darling..oneerbare voorstellen..
Kwijlebalquote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!![]()
Blurk.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe ga ik jou noemen? broepie, lurkie of what? I like you!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |