Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst,
Heb ik je weer iets misdaan?![]()
ik zou iets kunnen zeggen over drie negenpondersquote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
Ben wel héél benieuwd hoe je dit er "in" krijgt, Nachbarin.
[ afbeelding ]
Zeikerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)
Dus puh![]()
Check...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeikerd.
dat lijkt me zo mogelijk nog smerigerquote:
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg het idee dat jij tubgirl nog niet echt gezien hebt?
En jij hebt liever dit dan Sophie?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.
Ze kijken wel wat boos... Maar verder niks mis mee hoor:
[ afbeelding ]
D'r naam is trouwens Harriet
Ik predik zedelijkheid en degelijkheidquote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
En jij hebt liever dit dan Sophie?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik predik zedelijkheid en degelijkheid![]()
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiserenquote:
Muehehequote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiseren![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
maar da's natuurlijk iets anders dan het praktiseren![]()
pull the tapeworm out of my...quote:Op woensdag 7 november 2007 16:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg, Buuv.
Wat is uwmening over System Of A Down eigenlijk?
Solo project van Serj al gehoord?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pull the tapeworm out of my...![]()
ik seg: ik hou erfan...![]()
nog niet dus! Wel erg gaaf. Gaat de buurman ook waarderenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Solo project van Serj al gehoord?
http://www.youtube.com/watch?v=BZSKvSz1roQ
Dat andere solo nummer The Unthinking Majority ofzo vind ik dus wel zwaar schijt.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nog niet dus! Wel erg gaaf. Gaat de buurman ook waarderen![]()
Vent heeft zo'n mooie stem....
IS ER EEN CLIP VAN DAT NUMMER!?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
ik was nog even verder aan het luisteren. Eerst dacht ik: deze is ook gaaf. Maar uhm... wat een baggerplaat...
T is echt typisch system of a down..
hij speelt ook wel een lekker mopje piano trouwens![]()
for old times sake... http://www.youtube.com/watch?v=IJmt3dr9XYQ
jaquote:
Zijn dat de nieuwe SC newbies?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:55 schreef Lobasca het volgende:
Trees en Bounty al in tha house?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |