ze postte in het topic hiervoor!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF IS DAY ER WEER!?
Ik ga toch niet terug lezen.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze postte in het topic hiervoor!![]()
![]()
![]()
dus ze zal nu nog wel slapen. Iets met een jetlag ofzo...![]()
Daarom vertel ik het je even....quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terug lezen.![]()
Day, Day, Day![]()
DAY IS ZWART!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het je even....![]()
´t is normaal ook niet mijn ding![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAY IS ZWART!
Euh, haar naam bedoel ik dan![]()
Tering![]()
Wie de fuck is dan Day vervanger!?![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker, buuv [ afbeelding ]
Hebben jullie ook al sneeuw?
Wtf is er mis met sneeuw?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!![]()
tering.... sneeuw![]()
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.quote:
Wehehe kindjes in sneeuw is echt tofquote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.
Voor de rest is het wel gezellig.![]()
kut. moet echt op zoek naar nieuwe skibroeken...![]()
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 05:48 schreef Ian_Nick het volgende:
When A Woman Is Ready To Recieve.
Sophie is een uitzondering op ongeveer èlke regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...![]()
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat het nog de gekuiste versie betrof.
Maar hee, groenten zijn zo overrated, je kunt best zonder.![]()
[ afbeelding ]
Dat is tamelijk dirty ja. 7)6quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...![]()
en dat wil je graag omdat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan de buuv niet meer vinden op hyves![]()
toch eens tijd voor een nieuwe dan...quote:Op woensdag 7 november 2007 13:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dan kan fappen op je foto.
Duh.
Iets met groenten ofzoquote:Op woensdag 7 november 2007 13:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch eens tijd voor een nieuwe dan...![]()
deze is alweer twee jaar oud![]()
ik vind rozen al best een stap in de goede richting.quote:
Hou nou op, straks is àlles ranzigquote:Op woensdag 7 november 2007 14:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vind rozen al best een stap in de goede richting.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou nou op, straks is àlles ranzig![]()
Gewoon op FOK!, weliswaar in een forum waar je je eerst voor moet aanmelden, maar toch:quote:
Tuurlijk komt het wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het komt nooooooit meer goed nu...
Wehehehequote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon op FOK!, weliswaar in een forum waar je je eerst voor moet aanmelden, maar toch:
Zwaar Groenten misbruik door vrouwen. (met bewijs fotos)![]()
KAN JIJ NIET IN KPD!???quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
moet ik nou echt toegang vragen daar?![]()
of wil ik het niet weten?
dáár gaat mijn burgertrutimago...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
KAN JIJ NIET IN KPD!???
Doe maar snel aanvragen dan.
Teringleuk daar.
jij staat toch al op eenzame hoogtequote:Op woensdag 7 november 2007 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Welke bokjosti klaagt daar nou over.![]()
Ik kan wel even een gebedje doen ofzo?
Voor het niveau.
Oi Veulerst,quote:Op woensdag 7 november 2007 14:33 schreef Veulen het volgende:
Van een slecht onderwerp naar een nog slechter onderwerp...![]()
En ian![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het NIET gelezen.![]()
Maar je had er wel drie.![]()
Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)quote:Op woensdag 7 november 2007 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Veulerst,
Heb ik je weer iets misdaan?![]()
ik zou iets kunnen zeggen over drie negenpondersquote:Op woensdag 7 november 2007 14:40 schreef Gert het volgende:
Ben wel héél benieuwd hoe je dit er "in" krijgt, Nachbarin.
[ afbeelding ]
Zeikerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was het die vond dat het hier te veel over sex ging... Of eigenlijk, te veel over vrouwen met groentes.. Wanneer gaan we het eens hebben over mannen (zonder groentes graag) of over 2 vrouwen (ook zonder groentes graag)
Dus puh![]()
Check...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeikerd.
dat lijkt me zo mogelijk nog smerigerquote:
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg het idee dat jij tubgirl nog niet echt gezien hebt?
En jij hebt liever dit dan Sophie?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel hoor, vandaar dat ik liever een tubman heb.
Ze kijken wel wat boos... Maar verder niks mis mee hoor:
[ afbeelding ]
D'r naam is trouwens Harriet
Ik predik zedelijkheid en degelijkheidquote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
En jij hebt liever dit dan Sophie?
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik predik zedelijkheid en degelijkheid![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |