ze postte in het topic hiervoor!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:25 schreef Ian_Nick het volgende:
WTF IS DAY ER WEER!?
Ik ga toch niet terug lezen.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze postte in het topic hiervoor!![]()
![]()
![]()
dus ze zal nu nog wel slapen. Iets met een jetlag ofzo...![]()
Daarom vertel ik het je even....quote:Op woensdag 7 november 2007 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga toch niet terug lezen.![]()
Day, Day, Day![]()
DAY IS ZWART!quote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarom vertel ik het je even....![]()
´t is normaal ook niet mijn ding![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAY IS ZWART!
Euh, haar naam bedoel ik dan![]()
Tering![]()
Wie de fuck is dan Day vervanger!?![]()
Gelukkig niet zeg!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker, buuv [ afbeelding ]
Hebben jullie ook al sneeuw?
Wtf is er mis met sneeuw?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg!![]()
tering.... sneeuw![]()
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.quote:
Wehehe kindjes in sneeuw is echt tofquote:Op woensdag 7 november 2007 10:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
he tis koud, nat, glad en het betekent kilo's extra was omdat de jongens iedere keer tot d'r onderbroek nat en koud worden.
Voor de rest is het wel gezellig.![]()
kut. moet echt op zoek naar nieuwe skibroeken...![]()
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 05:48 schreef Ian_Nick het volgende:
When A Woman Is Ready To Recieve.
Sophie is een uitzondering op ongeveer èlke regel.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan Sophie kun je dat anders prima zien.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én bedankt. Kan nooit meer normaal naar groente kijken...![]()
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En dan te bedenken dat het nog de gekuiste versie betrof.
Maar hee, groenten zijn zo overrated, je kunt best zonder.![]()
[ afbeelding ]
Dat is tamelijk dirty ja. 7)6quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het zal mijn dirty mind zijn maar dit roept ook wat associaties op...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |