Ben benieuwd. Van die wijn was ik op de hoogte, maar hero Hans had ik niet verwacht.quote:
Alvast een voorproefje op de scan van static.quote:Na 23 jaar televisie werd Rad van Fortuin-presentator Hans van der Togt door RTL 4 bij het oud vuil gezet. Hij viel in een diep zwart gat: 'Het voelde alsof de maatschappij me had uitgekotst. Daar zat ik: alleen, met twee hondjes, geen fuck te doen. Was ik nou echt zo slecht?' Acht jaar later maakt hij zijn comeback, als Mr. Meyers in de musical Fame.
Van der Togt viel 23 kilo af en liet de alcohol staan. Althans: voor even. Over de drank ('ik drink nog maar een fles per dag'), het geld ('ik ben binnen'), drugs ('de hele dag probeerden we van alles uit. Hasj, lsd, zelfs heroïne'), de eenzaamheid ('ik heb al jaren geen vriend meer gehad') en de angst ('het is mijn grootste nachtmerrie: eindigen als een eenzame, stokoude nicht'). Én over zijn nieuwe werkgeluk: 'Na 50 jaar doe ik eindelijk wat ik als kind al wilde.'
Wel dat ie van een borrel houd, maar ooit heroine gebruikt dat had ik van Hans niet verwachtquote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Scandalous het volgende:
Nooit geweten dat Hans zo rock n roll is![]()
nou, idd, maar ja, als je zoveel zuipt krijg je dat wsquote:Op woensdag 7 november 2007 11:20 schreef Miam het volgende:
Ik zag`m gisteren op tv. wat ziet die man er 'oud' uit zeg!
Welke coke-schandaal?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
ach was hij ook niet bij dat coke-schandaal betrokken met die andere presentatrice? (zo'n braaf Tros vrouwke geloof ik)
tsja ik zie het gezicht van die presentatrice zo voor me, maar kan echt totáál niet op de naam komenquote:
Ellen Brusse?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
ach was hij ook niet bij dat coke-schandaal betrokken met die andere presentatrice? (zo'n braaf Tros vrouwke geloof ik)
We hebben een ooggetuige op Fok!:quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
nee volgens mij was het toch echt Tineke Verburg. het is alleen zo ontieglijk lang geleden dat er niets meer over te vinden is.
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef THCees het volgende:
heb zelf Tineke Verburg zien snuiven (coca)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |