op werchter werd voor mijn gevoel echt elk nr onderbroken voor een of ander mee klap/zing/dans/scream-iets. (al ken ik ook mensen die t geweldig vonden)
  op werchter werd voor mijn gevoel echt elk nr onderbroken voor een of ander mee klap/zing/dans/scream-iets. (al ken ik ook mensen die t geweldig vonden) )
 ) 
  SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mogen we alvast raden hoe vaak Leto fuck of fucking zegt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef Juicyhil het volgende:
Deze week komt er op de Frontpage een interview dat FOK! gehouden heeft met 30 Seconds to Mars afgelopen weekend op Lowlands!

Ik heb het niet uit z'n mond horen komen tijdens het interview.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mogen we alvast raden hoe vaak Leto fuck of fucking zegt?

Ik heb het interview inderdaad gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
Heb jij het interview gegeven?
Maar tijdens concerten zegt 'ie dat zeker vijf keer... bij elk nummer. Niet normaal meer.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:56 schreef swentibold het volgende:
ik vond ze op de tmf awards nog beter dan werchter.. en dat wil wat zeggen
echt zo jammer hoe t in een paar jaar is veranderd (ja k heb ze nog in tivoli gezien) , zing gewoon je fucking liedjes , laat eerst zien wat je fucking in huis hebt voor dat t publiek moet laten horen hoe goed ze kunnen fucking screamenop werchter werd voor mijn gevoel echt elk nr onderbroken voor een of ander mee klap/zing/dans/scream-iets. (al ken ik ook mensen die t geweldig vonden)
ze kunnen zoveel meer dan dat gelul. en geef tim en tomo een beetje ruimte en ze maken hun eigen feestje
maar ja ik vond de koortjes bij, op 1 na, elk nr al vrij jammer aan this is war cd (die ik dan toch weer wél in huis heb)
ik ga ook naar lowlands maar k heb nog mn twijfels over hoeveel ik van 30stm ga zien al denk ik dat ik er uiteindelijk toch weer te nieuwsgierig naar ben of ze iets hebben veranderd Haha had je die wall of death bij Werchter ook meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha had je die wall of death bij Werchter ook meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ie een akoestisch nummer inzette of iets anders heul rustigsw

True, eerste 2 albums zijn waarschijnlijk niet te vergelijken met This is War en Love Lust Faith + Dreams. Die eerste 2 blijven dan ook de betere, de rauwere...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik kan hem juist weer niet plaatsen tegenover hun eerste twee albums. Dit is veel te licht, veel te soft voor TSTM. Waar is die heerlijke krijsende stem van Jared gebleven?

. Veel minder rauw dan eerder, maar nog steeds een prima album wat mij betreft.
. Veel minder rauw dan eerder, maar nog steeds een prima album wat mij betreft.  

Precies ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel een leuk album. Veel minder rauw dan eerder, maar nog steeds een prima album wat mij betreft.
Live haalt hij toch geen zak, dus daar hoef ik niet over in te zitten. Album this is war vond ik ook tof en de albums daarvoor ook. Live zal ik ze nooit meer willen zien. Ze hebben me al te vaak enorm teleurgesteld.

Viel tegen? This Is War vind ik echt heel goed. Alleen dat laatste instrumentale nummer hadden ze mogen schrappen. Zachter en poppy? Moewah, valt wel mee. De eerste album vind ik juist zwakker dan de 2e en 3e. Hun 4e moet ik nog luisteren. En de fans die mee mochten zingen vind ik wel een mooie twist, nooit eerder op die manier gehoord. Misschien iets te vaak toegepast, maar nog niet erg storend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:27 schreef Xurk het volgende:
Hmm, dat klinkt niet goed. "This Is War" viel mij ook flink tegen, vooral door al die kinderkoortjes als backing vocals (de fans die mee mochten zingen). Ik blijf het vreemd vinden wanneer een band met sterke eerste albums met een stevige sound, vervolgens ineens een zachtere, poppy kant opgaan
30 Seconds to Mars, The Killers, Editors, et cetera...

De 2e en 3e draai ik tig keer op repeat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
True, eerste 2 albums zijn waarschijnlijk niet te vergelijken met This is War en Love Lust Faith + Dreams. Die eerste 2 blijven dan ook de betere, de rauwere...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |