TMF-kweekvijver is heulemaal niet zo erg...quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je bent me net voor.Ik dacht: "leuk!", maar toen ik TMF zag had ik ook zoiets van: "
"
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
Zaterdagavond ook geweest in de HMH. Wat een onwijs lang kut gezeik met die supportacts. Blegh.
ik heb eigenlijk niet zoveel ouders gezien, viel me ook mee dat het publiek best wel gemengd was , en waar ik stond, zag ik geen 13 jarige gillerdsquote:Op maandag 11 februari 2008 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Op de tribune zat ook een heel zwikkie ouders op hun tienerkroost te wachten, het had toch wel iets vreemds... Sta je daar als dertigplusser tussen kids die je eigen kind hadden kunnen zijn.
Vond het optreden zeker de moeite waard, alleen zoals hier al eerder werd aangehaald was het meezing- en het 'ik roep hier zo vaak mogelijk fuck omdat het in de VS niet mag'-gehalte wat hoog. En ze speelden ook vrij kort in mijn ogen... Maar voor de rest: niets op aan te merken!
Ik vroeg me nog af of hij er inmiddels al achter is dat Kopenhagen niet in Nederland ligt.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:54 schreef swentibold het volgende:
[..]
.. sinds wanneer ligt londen buiten europa
whaha er waren vlak na pinkpop al heel veel mensen die t tegen m gezegd hadden.. schijnt ie zelfs on stage nog een keer een grap over gemaakt te hebben, en hij heeft een lonely planet van 'the netherlands' gekregen met op t landkaartje dat erin zit aangegeven waar pinkpop wasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of hij er inmiddels al achter is dat Kopenhagen niet in Nederland ligt.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:15 schreef AMDB het volgende:
Dat akoestische gepingel mogen ze van mij ook schrappen, heb me echt staan vervelen daar.
Dat begreep ik ook niet. Was de enige die in m'n omgeving uit z'n dak leek te gaanquote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef AMDB het volgende:
Waarom was het publiek zo saai? Stonden echt maar 100 mensen te springen op de 5000 man daar.
Preciesquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef Xurk het volgende:
Ga dan niet vooraan staan bij een [semi-]metalconcert.
Inderdaad, en ook bij Arctic Monkeys eind vorig jaar, dat is toch minder hard muziek dan 30StM zou je zeggen, maar toen ging ik he-le-maal naar de klote vooraan in de pit - zelfs even mijn zichtsvermogen kwijtgeraakt door oververhitting [sloeg ook nergens op hoe warm het daar al was als je niet in de pit stond].quote:Op vrijdag 15 februari 2008 02:37 schreef Noisekick het volgende:
Bij de Prodigy in de HMH ging het helemaal los, paar jaar geleden.
Ah, okee, dan wacht ik met je meequote:En de list, daar wacht ik ook nog op.
Ik heb zelf enkele foto's gemaakt toen ik bijna helemaal vooraan stond [paar mensen tussen mij en het hek], deze zijn echter wel met mijn telefoon [HTC Touch, 2 MP] gemaakt en dus niet supermooi, maar sommigen zijn toch wel aardig op zich.quote:Ik vind het erg jammer, dat ik nergens op internet foto's van het concert kan vinden, op 2 foto's van kranten na. Had echt verwacht dat er meer mensen mooie plaatjes hadden gemaakt, aangezien er echt flink wat digi's voor me stonden.
Ik denk dat het vast wel ergens op een 30STM forum zal staan, maar ik heb nog niet echt tijd gehad om te kijken.quote:
Supermooi hoeven ze niet eens te zijn, gewone plaatjes zijn al leuk, gaat om de waardequote:Ik heb zelf enkele foto's gemaakt toen ik bijna helemaal vooraan stond [paar mensen tussen mij en het hek], deze zijn echter wel met mijn telefoon [HTC Touch, 2 MP] gemaakt en dus niet supermooi, maar sommigen zijn toch wel aardig op zich.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:35 schreef Xurk het volgende:
Vooruit danHier de geslaagdere foto's op Flickr: klik!
Dan heb ik ws te snel na het concert gekeken en had ik later nog moeten checken voor foto's. Thanks voor de tip, ik ga nog even kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:35 schreef swentibold het volgende:
staan ook aardig wat foto's trouwens
2e cd is best wel anders, niet slechter ofzo vind ik, maar anders...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sinds kort beb ik ze ontdekt (veel te laat natuurlijk!!) Fantastische band!!!!
Ik luister op dit moment naar de 1e cd, toppie!!
Komen ze nog in NL binnenkort of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |