Smaken verschillen. Ik geef toe dat het eerste album wat minder gepolijst is en mede daardoor kwalitatief wat minder zou kunnen klinken, maar ik vind de sfeer op het album wel erg goed neergezet. Het is ook eigenlijk een ander genre dan het latere werk (meer progressive metal). "A Beautiful Lie" is al een stuk commerciëler maar weet nog steeds zich goed te profileren als een acceptabele metal album. Mijn klacht over "This Is War" is dat het uiteindelijk iets té toegankelijk is geworden door de rauwe edge er bijna overal af te laten.quote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Viel tegen? This Is War vind ik echt heel goed. Alleen dat laatste instrumentale nummer hadden ze mogen schrappen. Zachter en poppy? Moewah, valt wel mee. De eerste album vind ik juist zwakker dan de 2e en 3e. Hun 4e moet ik nog luisteren. En de fans die mee mochten zingen vind ik wel een mooie twist, nooit eerder op die manier gehoord. Misschien iets te vaak toegepast, maar nog niet erg storend.
Smaken verschillen, i know. Ik zie het ook meer als het uitwisselen van een beleving dan werkelijk te discussieren over 30stm en hun discografie.quote:Op maandag 16 september 2013 15:30 schreef Xurk het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik geef toe dat het eerste album wat minder gepolijst is en mede daardoor kwalitatief wat minder zou kunnen klinken, maar ik vind de sfeer op het album wel erg goed neergezet. Het is ook eigenlijk een ander genre dan het latere werk (meer progressive metal). "A Beautiful Lie" is al een stuk commerciëler maar weet nog steeds zich goed te profileren als een acceptabele metal album. Mijn klacht over "This Is War" is dat het uiteindelijk iets té toegankelijk is geworden door de rauwe edge er bijna overal af te laten.
Ik ben het trouwens met je eens dat het een gaaf idee was om alle fans mee te laten zingen op het album. Toen ik dat hoorde was ik echt heel benieuwd. Maar de uitvoering vind ik vervelend in het gehoor liggen. Op teveel tracks te vaak toegepast en zoals ik in de post die jij hebt gequotete schreef, heb ik af en toe het idee dat ik naar een kinderkoor aan het luisteren ben.
Maar goed, ik wil 30StM niet bashen hoor, ik luister de eerste twee albums nog steeds regelmatig
Ik ben door de show en Jared's enthousiasme het nieuwe album wel iets meer gaan waarderenquote:
Haha ja heb ik ook, ben meer fan van hun oudere werk maar dit was met zo veel passie gedaan dat het gewoon helemaal geweldig is!quote:Op woensdag 13 november 2013 10:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben door de show en Jared's enthousiasme het nieuwe album wel iets meer gaan waarderen
Ik las dat het weer het standaard 'laat het publiek maar lekker zingen en dingen doen, zij zijn er tenslotte om míj te vermaken' was dat hij eerder ook al vertoonde?quote:
Recensentenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik las dat het weer het standaard 'laat het publiek maar lekker zingen en dingen doen, zij zijn er tenslotte om míj te vermaken' was dat hij eerder ook al vertoonde?
Ja dat is wel een beetje jammer, maar doet verder niks af aan het concert.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
Wel vond ik erg jammer dat ze niks van Beautiful Lie deden, op het akoestische stukje na dan.
Nee, dat zeker niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:48 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje jammer, maar doet verder niks af aan het concert.
Idd die recensie op nu.nl slaat alle planken volledig mis..quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Die recensent zeurt echt!
Ik verwacht van een show van 30 seconds to mars geen hoogstaande gitaarsolo's. Wél heb ik heel veel show gezien met mooie graphics, Jared in de lucht, acrobaten, ballonnen, confetti, ga zo maar door, een publiek dat uit zijn dak ging, Jared die volledig in de show opgaat. Jared liet het publiek wel dingen zingen, maar dit is in het verleden veel erger geweest. Een van de beste shows die ik van hen heb gezien
Ik speel dan ook niet in de band.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik verwacht van een show van 30 seconds to mars geen hoogstaande gitaarsolo's. Wél heb ik heel veel show gezien met mooie graphics, Jared in de lucht, acrobaten, ballonnen, confetti, ga zo maar door, een publiek dat uit zijn dak ging, Jared die volledig in de show opgaat. Jared liet het publiek wel dingen zingen, maar dit is in het verleden veel erger geweest. Een van de beste shows die ik van hen heb gezien
En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Echt? Dus het publiek vond het kut en de show was geen zak aan en de band speelde veel nummers van alle albums?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Idd die recensie op nu.nl slaat alle planken volledig mis..
Grappenmaker.. Ik bedoel dus dat hij/zij zegt dat het geen muziekconcert is.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt? Dus het publiek vond het kut en de show was geen zak aan en de band speelde veel nummers van alle albums?
Nouja, dat hoeft dus niet per sé, het ligt er maar net aan met wat voor verwachtingen je er naartoe gaat.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En hoeveel nummers heeft hij zelf compleet gezongen?
Je gaat tenslotte primair voor de muziek, al het andere is extra.
Ja was flauw, excuse me. Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Grappenmaker.. Ik bedoel dus dat hij/zij zegt dat het geen muziekconcert is.
Ja oké natuurlijk liet hij het publiek een paar keer meezingen, maar is dat zo'n groot probleem dan? En ja ze maakten er meer van dan een muziekconcert.. Maar dat past toch perfect in het straatje van 30 Seconds?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja was flauw, excuse me. Hoe zou jij het objectief beoordelen dan? Ik ben oprecht benieuwd want ik zit altijd heel erg te twijfelen als ze in Nederland spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |